نماد آخرین خبر

نعمتی: نشان دادیم فولاد متفاوتی دراین فصل هستیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نعمتی: نشان دادیم فولاد متفاوتی دراین فصل هستیم

ورزش 3/مدافع فصل گذشته پرسپولیس در ترکیب فولاد خوزستان موفق شد اولین تجربه‌اش را با برد به پایان برساند.
کمتر کسی تصور جدایی علی نعمتی از پرسپولیس را داشت و به نظر می‌رسد این بازیکن چند پسته در مذاکره با مدیران این تیم به توافق برای ادامه همکاری دست یابد. با این حال او تصمیم گرفت راهی فولاد خوزستان شده و زیر نظر یحیی گل‌محمدی ضمن دستیابی به فرصت بیشتر برای بازی، در پست تخصصی‌اش نیز کار را دنبال کرده تا از زیر فشار خارج شود.
نعمتی در اولین بازی فصل در ترکیب فولاد خوزستان توانست عملکرد موفقی در قائمشهر به جا گذاشته و بارها مانع از شکل‌گیری حملات حریف شود و در نهایت با یک پیروزی ارزشمند و کلین‌شیت در اولین گام کار را به پایان برساند. او درباره پیروزی تیمش در این بازی گفت: وقتی هدایت تیم شما بر عهده آقای گل‌محمدی است طبیعی است که تنها با تفکر پیروزی پا به زمین بگذارید. با این حال باید اعتراف کنم بازی سختی بود. حریفی قابل احترام که در خانه‌‎اش برابر ما قرار گرفته بود و با سبکی متفاوت نسبت به فصل گذشته به دنبال کسب امتیاز بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر کادرفنی موفق شدیم به نتیجه مطلوبی در اولین گام دست پیدا کنیم. فصل گذشته برای خودم هم عجیب و حتی نگران‌کننده بود که فولاد اوضاع مناسبی در جدول ندارد. این هوادار، این باشگاه و زیرساخت و افتخارات و اعتبار باید همیشه شرایط خوبی را دنبال کرده و باعث خوشحالی هوادارانش باشد. باید نشان دهیم که فولاد متفاوتی در این فصل خواهیم بود و اینکه در اولین بازی به سه امتیاز رسیدیم قطعا کمک زیادی به ما در این مسیر خواهد کرد.

مدافع میانی فولاد خوزستان درباره حضورش در این تیم و ترکیب گفت: من اهداف بزرگی دارم. وقتی تصمیمی به این بزرگی می‌گیرید یعنی باید خود را کاملا مهیای چالش‌ها کنید. اما من اهداف بزرگی دارم. تلاش خواهم کرد تا به آنها برسم. کار سخت است اما هدف بزرگ مسلما نیازمند این موضوع است که شما همیشه بهترین باشید و برای بهترین بودن تلاش بیشتری داشته باشید.

نعمتی درباره بازی این هفته تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: ما فریب نتیجه هفته اول خودمان و حتی حریف را نمی‌خوریم. باید تمرکز داشته باشیم و پله به پله جلو برویم. خوشحالم که این هفته هواداران‌مان را هم کنارمان خواهیم داشت و امیدواریم در کنار آنها به اولین برد خانگی نیز دست پیدا کنیم و قدرتمندانه همچنان پیش برویم. همانطور که گفتم می‌خواهیم فولاد متفاوتی باشیم و نیازمند حمایت هواداران در این مسیر هستیم. قطعا ما هم برای خوشحالی آنها بالاترین توان را به کار خواهیم گرفت.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره