نماد آخرین خبر

ال کلاسیکوی ایران زیر باران بطری آب

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ال کلاسیکوی ایران زیر باران بطری آب

ورزش 3/یکی از حواشی ایجاد شده در دیدار ال کلاسیکو فوتسال ایران پرتاب اشیاء‌ از سوی طرفداران بود که در لحظاتی به اوج خود رسید و باعث توقف بازی شد
دیدار دشمنان دیرینه و مدعیان همیشگی لیگ برتر فوتسال ایران بسان گذشته با تنش آغاز شد و با جنجال نیز به پایان رسید. مسابقه‌ای که حواشی آن به بیرون از مسابقه هم کشیده شد. در جدال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان که بارها به علت درگیری بازیکنان و کادرفنی با یکدیگر از جریان افتاد، پرتاب بطری آب از سوی تماشاگران نیز نقش پررنگی در این حواشی داشت.
طرفداران اصفهانی که در نیمه نخست و همچنین تا پیش از کامبک فراموش نشدنی تیم‌شان به شدت از عملکرد بازیکنان گیتی‌پسند ناراضی بودند و رفتار و خوشحالی پس از گل بازیکنان مس نیز حسابی روی اعصاب آن‌ها رژه رفته بود، بارها با پرتاب بطری آب در تنش‌ها نقش آفرینی کردند.
در حالی بازی با نتیجه شش بر شش به پایان رسید که بازیکنان و مربیان دو تیم با دریافت کارت های زرد و قرمز جریمه شدند و طبق شنیده ها احکام سنگین کمیته انضباطی در انتظار آن‌ ها خواهد بود. آرایی که پیش‌بینی می‌شود گریبان‌گیر تیم گیتی پسند و رفتار تماشاگرانش هم شود.
*فریم به فریم با پرتاب بطری آب به داخل زمین مسابقه؛ 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره