نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

خشم رونالدو؛ ترک استادیوم بدون دریافت مدال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم رونالدو؛ ترک استادیوم بدون دریافت مدال

ورزش 3/رونالدو تصمیم گرفت بدون دریافت مدال، استادیوم را ترک کند.خشم رونالدو: ترک استادیوم بدون دریافت مدال

فینال سوپرجام عربستان میان تیم‌های الهلال و النصر در استادیوم سلطان بن عبدالعزیز شهر ابهاء برگزار شد که طی آن، آبی‌های ریاض که در این دیدار با لباس سفید به میدان رفته بودند، با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست یافته و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

النصر در شرایطی با این نتیجه شکست خورد که نیمه نخست را با پیروزی یک بر صفر به میدان رفته بود. این تیم توانست با گل رونالدو از همشهری خود پیش بیفتد اما در نیمه دوم و پس از گل تساوی توسط ساویچ، به یک‌باره شیرازه یاران کریستیانو از هم پاشید و آنها بازی را واگذار کردند.

در پایان این مسابقه و در شرایطی که همه برای برگزاری مراسم اهدای مدال‌های دو تیم در زمین حضور داشتند، اما خبری از فوق ستاره پرتغالی نبود. کریستیانو رونالدو که باز هم یک مرتبه دیگر در دربی ریاض به الهلال باخت، با عصبانیت شدید استادیوم محل برگزاری مسابقه را ترک کرد.

در لحظه‌ای که بازیکنان النصر برای دریافت مدال‌هایشان به روی سکو رفتند، خبری از کریستیانو نبود و رسانه‌های سعودی اعلام کرده اند که او با عصبانیت استادیوم را ترک کرده است.

الهلال و النصر دو رقیب استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان هستند که سرخابی‌ها در تهران میزبان رونالدو و یارانش هستند و باید در ورزشگاه کینگدام آرنا به مصاف الهلال بروند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید