نماد آخرین خبر

اسدی می‌توانست همه چیز را عوض کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسدی می‌توانست همه چیز را عوض کند

ورزش 3/رضا اسدی جایگاه خود را در سپاهان از دست داده و برای بازپس‌گیری آن کار ساده‌ای ندارد.
شب گذشته سپاهان شاید برای آخرین مرتبه پیش از تعویض و بهبود چمن در ورزشگاه نقش جهان به میدان رفت و در یک بازی سخت و دشوار که می‌توانست بر مشکلات سپاهان و مورایس بیفزاید، هر طور شده بود با پیروزی از زمین مسابقه خارج شد.
اسدی بار دیگر در این مسابقه جایی در ترکیب اصلی نداشت؛ بازیکنی که سال گذشته در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم در قامت یک ستاره تراکتور را ترک کرد و بار دیگر به مجموعه باغ فردوس بازگشت. 
شروع اسدی در سپاهان درخشان بود و تا پایان نیم فصل لیگ 23 موفق ثبت 10 گل شد تا در کنار شهریار مغانلو ستاره بی چون و چرای سپاهان و مسابقات باشد، اما پس از ماجراهای مربوط به سقف بودجه و حواشی‌ای که در میانه مسابقات گریبان سپاهان را گریبان دیگر شاهد درخشش اسدی نبودیم و او با همین شرایط به فصل جدید رسید.
اسدی در این مدت رفته رفته جایگاه خود را به عنوان یکی از ستاره‌های تیم در ترکیب اصلی از دست داد و طی دو بازی اخیر طلایی‌پوشان مقابل شباب الاهلی و سپس چادرملو در ترکیب اصلی قرار نداشته است.
اسدی اما شب گذشته می‌توانست پس از ورودش به زمین همه چیز را پیرامون خودش در اولین بازی فصل تغییر دهد و به مانند لیگ بیست و سوم که با گلزنی مقابل تیم سابقش تراکتور شروع کرد، لیگ بیست و چهارم را هم با گلزنی آغاز کند.

اسدی روی پاس فوق العاده محمد کریمی در موقعیت تک به تک با حجت صدقی سنگربان سابق سپاهان و این روزهای چادرملو قرار گرفت و در حالی که قصد دریبل کردن او را داشت تا دروازه خالی را باز کند، شیرجه این دروازه‌بان مانع شد تا توپ کمی عقب‌تر مقابل پاهای رضا شکاری بیفتد و او باشد که دروازه خالی را باز می‌کند.

با این حال همین شروع هم می‌تواند با توجه به اثرگذاری مستقیم اسدی در جریان مسابقه و تاثیری که در حضور سپاهان در صدر جدول در پایان هفته اول ایفا کرد، شروعی امیدوارکننده برای اسدی باشد که روابطش با مورایس مثل گذشته نیست و امیدوار است این وضعیت را طی روزهای آینده تغییر بدهد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره