نماد آخرین خبر

لباس آبی قلی‌زاده آماده شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لباس آبی قلی‌زاده آماده شد!

ورزش 3/ستاره ایرانی لخ پوزنان یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل زاگلبیه است.
در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ استراکلاسا لهستان، تیم فوتبال لخ پوزنان با بهره‌مندی از علی قلی‌زاده در فهرست نفراتش، از ساعت 19 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی زاگلبیه آرنا به مصاف این تیم رده سیزدهمی خواهد رفت.
علی قلی‌زاده که طی چهار هفته گذشته لیگ استراکلاسا لهستان در ترکیب حضور نداشت و به‌عنوان بازیکن جانشین استفاده می‌شد، امروز برای نخستین بار در جمع 11 نفر اصلی قرار گرفته و برابر زاگلبیه به میدان می‌رود.
وینگر ایرانی لخ پوزنان در چهار دیدار اخیرشان فرصت زیادی برای درخشش به دست نیاورد، اما امروز وضعیتش مقابل زاگلبیه تغییر کرده و باشگاه او هم تصویرش را روی پوستر ترکیب آورده است.

باشگاه لخ پوزنان علاوه بر انتشار تصویر قلی‌زاده برای ترکیب این تیم، پیراهن شماره 8 آبی رنگ او برای این بازی را هم روی خروجی رسانه‌های خود آورده است.


قلی‌زاده در حالی به جمع نفرات اصلی لخ پوزنان رسیده که در روزهای گذشته بحث بازگشتش به ایران و پیشنهاد استقلال و پرسپولیس برای او جدی‌تر از قبل شده بود.
تیم فوتبال لخ پوزنان در چهار دیدار قبلی خود در فصل جدید لیگ استراکلاسا لهستان دو پیروزی، یک مساوی و یک شکست داشته و با 7 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره