نماد آخرین خبر

راز گلزنی مهاجمی که قصد متوقف شدن ندارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
راز گلزنی مهاجمی که قصد متوقف شدن ندارد!

ورزش 3/محمدرضا سلیمانی از یک روش خاص برای گلزنی استفاده می‌کند.
محمدرضا سلیمانی مهاجم گلزن فصل گذشته ملوان بعد از پشت سرگذاشتن نیم‌فصلی عجیب و غریب، در نیم‌فصل دوم یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم مهدی تارتار بود و تحت تاثیر این درخشش مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و به فولاد خوزستان پیوست، او در هفته ابتدایی لیگ بیست و چهارم با همون سبک همیشگی و تخصصی که در نفوذ به قلب دفاعی حریف و هدف قراردادن زاویه مخالف دارد دروازه نساجی را باز کرد.
این بازیکن اکثر گلهای فصل قبل خود به ویژه در بازی با استقلال و صنعت نفت آبادان را به همین شکل به ثمر رساند، هجوم ناگهانی به فضای خالی پشت مدافع، دریافت توپ و مکث، ضربه به سمت زاویه مخالف و نزدیک به تیرک دروازه، این روش خاص گلزنی محمدرضا سلیمانی در بازی‌های اخیر بوده است.
این مهاجم در سال 1403 روند فوق‌العاده‌ای داشته و این گل چهارمین گلی بود که به ثمر رساند و به نظر می‌رسد که تا پایان نیم‌فصل نخست با همین روند می‌تواند آمار خوبی را در این سال ثبت کند و بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سربگذارد.
سلیمانی به همراه محمدجواد محمدی، گلزنان برجسته فصل گذشته بودند که حضور ناگهانی در جدول گلزنان داشتند و در این فصل زوج هجومی فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره