نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بلانکو ناگهان ده میلیارد گران کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بلانکو ناگهان ده میلیارد گران کرد!

ورزش 3/گوستاوو بلانکو که قرارداد دو ساله‌ای با آبی‌ها داشت، نتوانست مجوز حضور در زمین بازی را به دست بیاورد.
استقلال در شرایطی روز گذشته به مصاف شمس آذر قزوین رفت که 2 روز قبل از این دیدار به جواد نکونام اعلام شد نمی‌تواند از مهاجم آرژانتینی در ترکیب تیمش استفاده کند. 
در واقع مشکل اصلی آن است که الحاقیه‌ای به قرارداد فصل گذشته این بازیکن اضافه شده که این موضوع مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفته و به همین دلیل، مجوز ثبت قرارداد این بازیکن داده نشد و از آنجایی که بازیکنان باید 48 ساعت قبل از هر بازی قرارداد خود را ثبت کنند، او به دیدار با شمس آذر نرسید.
داستان الحاقیه نیز از این قرار است که مطابق شنیده‌ها، مبلغ 180 هزار دلار با امضاء مدیریت وقت استقلال و مدیربرنامه‌های این بازیکن در دست بلانکو است و پس از پایان فصل و زمان تسویه حساب، مهاجم آرژانتینی اصطلاحا این برگه را رو کرده و خواستار دریافت این مبلغ شده است.

آنگونه که گفته شده، قرارداد بلانکو با استقلال 480 هزار دلار بوده و برای فصل جدید و سال دوم قرارداد، این بازیکن خواستار دریافت مابقی قراردادش در این الحاقیه است که امضاء مدیریت قبلی آبی‌ها نیز پای آن دیده می‌شود و از اعتبار لازم برخوردار است.

به همین خاطر باشگاه استقلال نتوانست به موقع قرارداد گوستاوو بلانکو را به ثبت برساند و او بازی دیروز را از دست داد. در نتیجه مدیریت باشگاه باید درمورد مبلغ جدید با این بازیکن آرژانتینی به توافق برسد و به همین خاطر مذاکره باشگاه با وکیل او در جریان است.
موضوعی که ناراحتی و خشم جواد نکونام را نیز به دنبال داشت. او در نشست خبری پس از بازی گفت: درباره بلانکو دور روز پیش چیزی که باشگاه به من گفت این بود که به یک‌باره یک چیزی بیرون آمد که ظاهراً این بازیکن الحاقیه‌ دیگری در قراردادش دارد. بازیکن با ما قرارداد دارد، ولی قراردادی از قبل بسته شده بود که باید تأسف خورد. دو روز قبل از بازی متوجه شدیم که بلانکو نمی‌تواند قراردادش را ثبت کند.
در صورتی که بلانکو و مدیربرنامه‌هایش بر سر این الحاقیه و رقم 180 هزار دلاری به توافق دست پیدا کنند، قرارداد او ظرف روزهای آینده به ثبت می‌رسد تا این بازیکن مشکلی برای حضور در بازی با ملوان نداشته باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره