نماد آخرین خبر

جواب نصیرزاده به درخواست 3 هیچ شدن بازی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جواب نصیرزاده به درخواست 3 هیچ شدن بازی

ورزش 3/مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد اقدام غیرقانونی برای استفاده از دو بازیکن خود مقابل نساجی نداشته‌اند.
باشگاه نساجی پس از شکست خانگی مقابل فولاد خوزستان اقدام به شکایت از تیم جنوبی کرد و اعتقاد داشت که فولادی‌ها به طور غیرقانونی از محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی در خط حمله خود بهره برده‌اند و نتیجه بازی باید سه بر صفر شود که این اتفاق با واکنش هوشنگ نصیرزاده مواجه شد.
نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد شکایت باشگاه نساجی از آنها بابت استفاده از بازیکنان غیرمجاز به تسنیم گفت: باشگاه نساجی بدون مطالعه و اطلاع از ماهیت موضوع، صحبت و طرح شکایت کرده است. محمدجواد محمدی از باشگاه ذوب‌آهن نامه تمدید خودکار قرارداد را دریافت نکرده و باشگاه مذکور به سازمان لیگ نامه فرستاد. شواهدی هم وجود ندارد که باشگاه ذوب‌آهن نامه‌ای به محمدجواد محمدی تحویل داده است.
او درباره وضعیت محمدرضا سلیمانی دیگر خرید تازه این تیم، تاکید کرد: سلیمانی دو فصل پیش به جای برگه اعزام به خدمت، برگه فسخ قرارداد با ذوب‌آهن را امضا کرده است. استیناف هم حق  را به این بازیکن داده  و خدمت سربازی را قاعده آمره تلقی کرده است. بنابر این، فسخ این بازیکن فسخ موجه و او بعد از پایان سربازی، بازیکن آزاد است. ضمن اینکه در شکایت باشگاه ذوب‌آهن به سازمان لیگ همین نامه کمیته استیناف هم ضمیمه است و به نظر می‌رسد آنها رأی نخوانده و اعتراض کرده‌اند.
نصیرزاده راجع‌ به شکایت باشگاه نساجی گفت: اگر قرار به شکایت باشد، ذوب‌آهن باید شکایت کند، نه نساجی! کارت بازی برای این 2 بازیکن (محمدجواد محمدی و محمدرضا سلیمانی) صادر شده و چیزی تحت عنوان بازیکن غیرمجاز نداریم.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره