نماد آخرین خبر

واکنش شمسایی به خداحافظی احساسی گلر تیم ملی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش شمسایی به خداحافظی احساسی گلر تیم ملی

ورزش 3/باقر محمدی که عملکرد بسیار خوبی در جام ملت‌های آسیا داشت پس از مصاف جنجالی مس سونگون و گیتی‌پسند که با پیروزی تبریزی‌ها تمام شد، تصمیمی جنجالی گرفت و از حضور در تیم ملی امتناع کرد. باقر محمدی اما روز گذشته از تصمیم خود عقب کشید و خود را سرباز تیم ملی نامید.
صبح امروز نشست خبری وحید شمسایی برگزار شد و خبرنگاران از سرمربی تیم ملی درباره این موضوع پرسیدند که واکنش جالبی از سوی سرمربی تیم ملی به همراه داشت و او درباره دو پست احساسی باقر محمدی در اینستاگرام گفت: «اول باید به این نتیجه برسیم که تیم ملی برای من نیست. قبل از من هم بزرگانی در فوتسال بودند که به این رشته خدمت کردند. تیم ملی متعلق به 85 میلیون ایرانی است و مردم برای سربلندی این تیم دعا می‌کنند. وقتی در جام ملت‌های آسیا دوم شدیم، مردم ناراحت شدند و بعد از قهرمانی با خوشحالی با ما برخورد می‌کردند.»
شمسایی اضافه کرد: «محمدی بازیکنی کاربلد است که بهترین دروازه‌بان آسیا شد. جو سنگین بازی آخر  (گیتی‌پسند - مس سونگون) باعث شد او از تیم ملی خداحافظی کرد و نفهمید مبنای آن چه بود. باشگاه به تیم ملی چه ربطی دارد؟ اگر قرار به خداحافظی است، باید با رده باشگاهی خداحافظی کنی. ما گفتیم منت کسی که خداحافظی کرده را نمی‌کشیم. او با ما صحبت کرد و فکر کنم اشتباهی استوری گذاشت! محمدی خداحافظی کرد و بعد سلام و علیک کرد. اگر شرایط را بررسی کنیم، او را دعوت می‌کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره