نماد آخرین خبر

طلسم سردار آزمون شکسته شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طلسم سردار آزمون شکسته شد

ورزش 3/در یکی از مسابقات دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی تیم فوتبال شباب الاهلی که سردار آزمون را در فهرست نفرات و سعید عزت‌اللهی را دور از لیست دارد، ۲۰:۱۵ امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم عجمان خواهد رفت.
سردار آزمون که پس از پیوستن به شباب الاهلی در دو مسابقه مراحل پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل سپاهان ایران و الغرافه قطر به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود، در دیدار امشب برابر عجمات به جمع ۱۱ نفر اصلی رسیده و در خط حمله تیمش دیده می‌شود.
ستاره ایرانی شباب الاهلی که در نخستین حضورش در مسابقات این تیم موفق به گلزنی مقابل سپاهان شد، امیدوار است امشب در نخستین بازی ثابت خود برابر عجمان بدرخشد و گلزنی کند.
سعید عزت‌اللهی، دیگر بازیکن ایرانی شباب الاهلی که در دو مسابقه اخیرشان مقابل سپاهان و الغرافه به دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشت، با وجود بازگشت به تمرینات امشب در لیست مسابقه با عجمان در جام بانک اسلامی دیده نمی‌شود و غایب سرشناس تیمش است.
تیم فوتبال شباب الاهلی پس از پیروزی مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان، در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برابر الغرافه قطر شکست خورد و نتوانست به این رقابت‌ها راه پیدا کند تا امشب اولین بازی رسمی در رقابت‌های داخلی را برابر عجمان و در حضور ثابت سردار آزمون انجام بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره