نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

درخشش بی‌پایان صیادمنش در 25-24

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درخشش بی‌پایان صیادمنش در 25-24

ورزش 3/ستاره ایرانی وسترلو بی‌توجه به عملکرد ضعیف تیمش موفق به گلزنی شد و درخشش خود را ادامه داد.درخشش بی‌پایان صیادمنش در 25-24

اللهیار صیادمنش که سال گذشته شرایط عجیبی را در هال سیتی انگلیس و وسترلو تجربه کرده بود، از ابتدای فصل 25-2024 ژوپیر لیگ بلژیک عملکرد استثنایی داشته و در هر بازی تاثیرگذار و گلزن ظاهر شده است.

مهاجم ایرانی وسترلو که فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک را با گلزنی و پاس گل مقابل سرکل بروژ آغاز کرد و پس از آن هم برابر میشلن نمایش موثری داشت و در ادامه نیز برابر رویال یونیون درخشان ظاهر شد و یک گل زد، یکشنبه شب هم این روند را ادامه داد و در جدال با خنت توانست سومین گل فصلش را به ثمر رساند.

تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را برای چهارمین بازی پیاپی در ترکیب اولیه و خط حمله داشت، از ساعت 20:45 یکشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف تیم رده سیزدهمی خنت رفت تا یکی از مسابقات هفته چهارم ژوپیر لیگ بلژیک را برگزار کند.

تیم خنت که در سه دیدار اخیرش فقط یک پیروزی به دست آورده و دو شکست داشت، در حالی برابر یاران صیادمنش قرار گرفت که آنها در هر سه مسابقه خود در این فصل به پیروزی رسیده و شرایط خوبی سپری کرده بودند ولی در این بازی اتفاقات عجیبی رخ داد.

وسترلو در شرایطی که هیچ امتیازی در این فصل از دست نداده بود، در نیمه اول بازی مقابل خنت سه گل دریافت کرد که فقط یکی از آنها را توسط اللهیار صیادمنش پاسخ داد.

اللهیار صیادمنش که انگیزه زیادی برای تداوم گلزنی خود در ژوپیر لیگ داشت، در دقیقه 41 این مسابقه پاس در عمق نیکولاس مادسن را با فرار از سمت چپ زمین و ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد تا نتیجه سه بر یک شود.

در نیمه دوم و لحظاتی پس از اینکه اللهیار در دقیقه 77 تعویض شد، وسترلو یک گل دیگر دریافت کرد و در نهایت با نتیجه 4 بر یک مقابل خنت مغلوب شد تا 9 امتیازی بماند و در رده دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بایستد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید