نماد آخرین خبر

آنچلوتی: نباید این اشتباهات را دوباره تکرار کنیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آنچلوتی: نباید این اشتباهات را دوباره تکرار کنیم

ورزش 3/کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از نمایش نه‌چندان خوب در هفته اول لالیگا و تساوی ۱-۱ مقابل مایورکا، درباره عملکرد تیمش صحبت کرد.آنچلوتی: نباید این اشتباهات را دوباره تکرار کنیم

در چارچوب هفته اول لالیگا، مایورکا و رئال مادرید به تساوی ۱-۱ دست یافتند. این بازی در ورزشگاه سون مویکس برگزار شد. رودریگو در دقیقه ۱۳ برای رئال مادرید گلزنی کرد، اما ودات موریقی در دقیقه ۵۳ گل تساوی را برای مایورکا به ثمر رساند. در دقایق پایانی بازی، فرلاند مندی پس از یک خطای خشن با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد. کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او درباره عملکرد تیمش گفت:«ما تعادل نداشتیم. بازی خوبی نبود. باید بهتر دفاع کنیم. نیمه اول خوب بود، اما بعد از آن تعادل نداشتیم و ممکن بود بازی را ببازیم.»

در مورد تعویض‌های دیرهنگام، آنچلوتی گفت:«هر کسی نظری دارد، شاید تعویض‌ها دیر یا زود یا شاید به موقع بودند. هر کسی می‌تواند نظر متفاوتی بدهد.»

او افزود:«امروز خوشحال نیستیم. می‌توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم. اما می‌توانیم از این بازی چیزهای زیادی یاد بگیریم و مشکلات را برطرف کنیم.»

در مورد پست‌های امباپه و وینیسیوس، آنچلوتی توضیح داد:«فقط یکی از آنها در پست وینگر بازی خواهد کرد. نمی‌توان هر دو را آنجا بازی داد.»

آنچلوتی همچنین گفت:«امروز از تساوی راضی نیستم زیرا می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. باید به خوبی این بازی را بررسی کنیم. نباید اجازه دهیم اشتباهات این بازی دوباره تکرار شوند. ما تیمی بسیار هجومی هستیم اما در دفاع اشتباهاتی داشتیم که باید آنها را درست کنیم.»

در مورد زمان استفاده از ترکیب چرخشی، آنچلوتی بیان کرد:«وقتی لیگ قهرمانان شروع شود، ترکیب چرخش خواهیم داشت.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره