نماد آخرین خبر

قایدی به هواداران؛ سکوت و تمرکز

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قایدی به هواداران؛ سکوت و تمرکز

ورزش 3/ستاره ایرانی اتحاد کلباء از هواداران تیمش خواست در لحظه پنالتی شهریار مغانلو سکوت کنند.قایدی به هواداران: سکوت و تمرکز (عکس)

تیم فوتبال اتحاد کلباء یکشنبه شب در مسابقه رفت مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی با نتیجه 3 بر 2 در ورزشگاه خانگی مقابل العین شکست خورد که گل اول این تیم روی پاس مهدی قایدی و گل دوم با ضربه پنالتی شهریار مغانلو به ثمر رسید تا هر دو بازیکن ایرانی در نخستین بازی رسمی فصل جدید خودی نشان بدهند.

مهدی قایدی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر امارات تبدیل به پنالتی‌زن تیمش شده بود، حالا با ورود شهریار مغانلو تصمیم گرفت تا ضربه پنالتی را به هموطن خود بدهد و این کار را مقابل العین انجام داد.

در شرایطی که بازی با نتیجه سه بر یک در جریان بود و اتحاد کلباء صاحب یک پنالتی شد، مهدی قایدی ابتدا توپ را برداشت تا ضربه را بزند، اما آن را تحویل شهریار مغانلو داد تا این مهاجم در اولین بازی خود با پیراهن باشگاه جدیدش گلزنی کند.

اما قایدی قبل از ضربه پنالتی مغانلو حرکت جالبی انجام داد و با اشاره خود، از هواداران تیمش خواست سکوت کنند تا شهریار تمرکز داشته باشند و ضربه‌اش را تبدیل به گل کند که همین اتفاق هم افتاد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره