نماد آخرین خبر

قوانین جدید علیه آبی‌ها؛ پنالتی چلسی سوخت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قوانین جدید علیه آبی‌ها؛ پنالتی چلسی سوخت!

ورزش 3/در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته اول فوتبال باشگاهی در اروپا، چلسی و منچسترسیتی در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف همدیگر رفتند.
در این دیدار چلسی پرستاره که یک تابستان پرخرج دیگر را پست سر گذاشته و در حال تلاش برای جذب ژوائو فلیکس و ویکتور اوسیمن نیز است، مقابل منچسترسیتی‌ای قرار گرفت که تابستان نسبتا خلوتی را پشت سر گذاشته و خریدهای زیادی نداشته است.
در دقایق اول بازی بود که ارلینگ هالند موفق شد در بین مدافعان چلسی صاحب توپ شود و گل اول را به راحتی هر چه تمام‌تر به ثمر برساند.
در ادامه چلسی برای زدن گل مساوی تلاش‌های نصفه و نیمه زیادی داشت، اما هیچکدام از آنها برای تیم انزو مارسکا نتیجه‌بخش نبود تا این نیمه با برتری سیتی پایان یابد.
در نیمه دوم نیز تلاش‌های چلسی برای گلزنی ادامه داشت. در یکی از صحنه‌ها که از خبرسازترین اتفاقات بازی بود، مالو گوستو در سمت راست محوطه جریمه سیتی به توپ رسید اما متئو کواچیچ در مقابل او قرار داشت. این بازیکن سعی کرد توپ را از مقابل پای ستاره کروات دفع کند و در ادامه همین تلاش توپ به دست کواچیچ برخورد کرد که باعث اعتراض بازیکنان چلسی و درخواست پنالتی شد. سپس آنتونی تیلور، داور بازی، ثانیه‌هایی با کمک داور ویدئویی صحبت کرد، اما طبق قوانین جدید که رویکرد سخت‌گیرانه‌تری برای هند اعمال می‌شود، داور احتمال پنالتی را رد کرد و بازی را ادامه داد.

دقایقی بعد خود کواچیچ موفق شد گل دوم سیتیزن‌ها را به ثمر برساند و سیتی با نتیجه ۲-۰ برنده این دیدار حساس باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره