نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ادعای جدید پدر مبینا نعمت زاده؛ پیشنهاد 10 میلیون دلاری از طرف قطر!

منبع
طرفداري
بروزرسانی
ادعای جدید پدر مبینا نعمت زاده؛ پیشنهاد 10 میلیون دلاری از طرف قطر!

طرفداری/دختر تکواندوکار ایرانی در المپیک پاریس، به گفته پدرش پیشنهاد نجومی از قطر داشته است.
صحبت‌های پدر مبینا نعمت زاده دوباره حاشیه ساز شده است.
مبینا نعمت زاده که بابت درخواستش مبنی بر تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور حسابی جنجال ساز شده، روزهای شلوغی را سپری می‌کند. عباس نعمت زاده، پدر مبینا نعمت زاده در جدیدترین صحبت‌های خود در خصوص مبینا نعمت زاده گفته:
 ما چند پیشنهاد از کشورهای بلغارستان، ازبکستان و قطر داشتیم. آنها می گفتند چون ممکن است قرعه مبینا به حریفانی از اسرائیل بخورد، بهتر است شما بیایید و برای کشور ما مبارزه کنید که البته ما به این پیشنهاد نه گفتیم.
نعمت زاده در ادامه گفت:
شاید باور نکنید، حقیقتا بگویم آنها گفتند به محض اینکه وارد کشور ما شوید 500 هزار دلار به شما می دهیم و اگر مدال المپیک بیاورید 10 میلیون دلار! این پیشنهاد کشور قطر را ما قبول نکردیم. گفتیم این پرچم 4 هزار سال قدمت دارد و پرچم شما مگر چقدر قدمت دارد؟ وقتی دیدند نمی توانند از طریق مسائل مالی به خواسته شان برسند بحث اسرائیل را پیش کشیدند که خدا را شکر این اتفاق رخ نداد و قرعه مبینا چیز دیگری بود.

برخی اهالی ورزش چندی پیش از مدیران فدراسیون تکواندو درخواست کردند حواشی مربوط به مبینا نعمت زاده را کنترل کنند چون این موضوع ممکن است تمرکز مبینا نعمت زاده را از بین ببرد. مصاحبه‌های ادامه دار مبینا نعمت زاده و پدر او فقط می‌توانند حواشی را بیش از گذشته کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره