نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بیانیه استقلال: غیرمستقیم علیه آتیلا و هاشمی‌نسب!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بیانیه استقلال: غیرمستقیم علیه آتیلا و هاشمی‌نسب!

ورزش 3/پس از مصاحبه های که در روزهای اخیر از مهدی هاشمی نسب و آتیلا حجازی منتشر شده، باشگاه استقلال اطلاعیه ای را در این خصوص صادر کرده است.بیانیه استقلال: غیرمستقیم علیه آتیلا و هاشمی‌نسب!

اطلاعیه شبانه باشگاه استقلال برای پاسخ به مصاحبه مربی و سرپرست سابق این تیم در شرایطی منتشر شد که آبی ها این اظهارات را خلاف واقع دانسته و با آوردن نام ناصر حجازی و منصور پورحیدری، در واقع به مهدی هاشمی نسب و آتیلا حجازی کنایه زده اند که با گفته هایشان علیه تیم حاشیه سازی کرده و اصطاحاً به سمت استقلال سنگ پرتاب کرده اند.

برای ریشه یابی این موضوع باید به روزهایی ابتدایی پیش فصل بازگردیم. جایی که هاشمی نسب در تمرینات استقلال شرکت نکرد و پیش از عزیمت تیم به اردوی ترکیه راهی ساختمان باشگاه شد ولی توافقی بین او و استقلال حاصل نشد و در ادامه نیز با انجام چند مصاحبه، مدعی شد که نکونام باید در این خصوص شفاف سازی کند.

مربی فصل قبل استقلال روز یکشنبه مصاحبه طوفانی انجام داد و حسابی به نکونام حمله کرد. پس از آن بود که مصاحبه آتیلا حجازی با یکی از جراید نیز منتشر شد و او ادعاهای عجیب و جنجالی را مطرح کرد که یکی از آن، رواج خرافات در تیم فصل قبل استقلال بوده است.

حجازی در بخشی از صحبت هایش می گوید که چون او در جلسات قبل از مسابقات شرکت کرده و تیم برنده شده و از آنجایی که در جریان توقف استقلال برابر نساجی او راهی نشست هماهنگی نشده، در میان اعضای تیم استقلال گفته شده او خوش یمن است و باید در نشست های هماهنگی بعدی نیز حضور داشته باشد.

این ادعای عجیب و طرح برخی مسائل دیگر مانند صحبت هایی که فرشید سمیعی پشت سر نکونام انجام داده، سبب شد تا باشگاه استقلال بیانیه ای را منتشر و توضیحاتی را ارائه کند.

در متن این بیانیه آمده است:
با کمال تاسف، در روزهایی که تیم فوتبال استقلال با همدلی و تلاش مضاعف در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد، افرادی که ادعای دلسوزی نسبت به باشگاه را دارند، اقدام به نسبت دادن اظهارات خلاف واقع به مدیران و سرمربی تیم می‌کنند. این اقدامات نه تنها به باشگاه، بلکه به خود فوتبال ایران نیز آسیب می‌رساند.

باشگاه بزرگ استقلال، ضمن قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ هواداران فهیم و وفادار خود، هرگونه اظهار نظر و نقل قول منتسب به مدیران و کادرفنی باشگاه که فاقد صحت و سندیت باشد را قویاً تکذیب می‌کند.

بدیهی است که هواداران باهوش و آگاه استقلال، با شناختی که از باشگاه خود دارند، به چنین شایعاتی وقعی نخواهند گذاشت و همچون گذشته، با حمایت‌های خود، پشت تیم محبوب‌شان خواهند ایستاد.

باشگاه استقلال با جدیت تمام، پیگیر موضوع بوده و اجازه نخواهد داد که آرامش و‌ تعامل میان مدیریت و کادر‌فنی دچار خدشه گردد.

در پایان یادآور می‌شویم این باشگاه میراث ناصر حجازی تکرارنشدنی و منصور پورحیدری بزرگ است، ابرقهرمان‌هایی که تحمل کوچک‌ترین حاشیه و اخلالی در مسیر استقلال را نداشتند و هیچ‌گاه به خاطر منافع شخصی خودشان به سمت استقلال عزیز سنگ پرتاب نمی‌کردند. اگر امروز به هواداری این تیم بزرگ افتخار می‌کنیم، حاصل خون‌ دل خوردن‌های آن مردان شریف است که نه تنها علیه خانه خودشان دروغ نمی‌گفتند که در مقابل طعنه دشمنان ایستادگی می‌کردند.

بدیهی است هر صدایی که به آرامش استقلال آسیب بزند، به آن بزرگان و هواداران خیانت کرده است.

از تمامی هواداران عزیز و رسانه‌های محترم درخواست می‌شود که تنها به اخبار رسمی باشگاه استناد کرده و از هرگونه اقدام که به تشویش اذهان عمومی و تضعیف تیم منجر شود، خودداری نمایند.

با هم برای استقلال

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره