نماد آخرین خبر

ستاره‌های آینده‌دار لاماسیا؛ فلیک معدن طلا دارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره‌های آینده‌دار لاماسیا؛ فلیک معدن طلا دارد

ورزش 3/مارک برنال، جرارد مارتین و پائو ویکتور اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا در لالیگا را مقابل والنسیا تجربه کردند.
هانسی فلیک در اولین بازی فصل جدید لالیگا تعهد خود را به بازیکنان جوان نشان داد. او قبلاً این را در مصاحبه‌اش گفته بود و در ورزشگاه مستایا تأیید کرد که اعتقاد زیادی برای بکارگیری جوانان در ترکیب بارسا دارد.
مارک برنال، جرارد مارتین و پائو ویکتور اولین بازی خود را در تیم اصلی بارسا انجام دادند و در کنار برنال، پائو کوبارسی و لامین یامال هم در ترکیب حضور داشتند: هر سه 17 ساله هستند!
17 آگوست 2024 تاریخی است که برای همیشه در خاطره سه فوتبالیست جوان حک می‌شود: مارک برنال، جرارد مارتین و پائو ویکتور. هر سه اولین بازی خود را با پیراهن تیم اول بارسلونا انجام دادند.

 

برنال، هافبک 17 ساله اهل برگا به شدت از تجربه اولین بازی در ترکیب بارسا رضایت دارد. این ملی پوش پرتغالی که کمتر از یک ماه پیش قرارداد خود را تمدید کرد و تا ژوئن 2026 قرارداد دارد، گفت:"لحظه‌ای خاص و فراموش نشدنی است که از کودکی آن را تصور می‌کردم. لاماسیا در سطح شخصی و در زمین به شما کمک می‌کند و همه این‌ها را ممکن می کند."
جرارد مارتین 22 ساله نفر بعدی بود که اولین بازی خود را با پیراهن بلوگرانا انجام داد. این مدافع چپ در دقیقه 63 وارد زمین شد و با در اختیار داشتن شماره 35 لحظات عجیبی را تجربه کرد:"من از کودکی بازیکن بارسا بودم و این یک رویاست که به حقیقت پیوسته است."  قرارداد این مدافع که تابستان گذشته از کورنلا به تیم بی بارسا پیوست، ژوئن آینده به پایان می‌رسد.
پائو ویکتور 22 ساله آخرین نفری بود که اولین بازی رسمی خود را انجام داد و قبل از این توسط هانسی فلیک در بازی‌های پیش فصل مورد استفاده قرار گرفته بود. او درباره این تجربه گفت:"این یک رویای دیگر است که به حقیقت پیوست. شخصاً در لحظه بسیار خوبی هستم و از فوتبال لذت می‌برم. وقتی اولین بازی خود را با بارسا در لیگ انجام می‌دهید، نمی توانید درخواست بیشتری داشته باشید. این لحظه‌ای است که همیشه به یاد خواهم داشت." او فصل گذشته به صورت قرضی از خیرونا برای تیم تحت هدایت رافائل مارکز بازی کرد. او تا سال 2029 قرارداد دارد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره