نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

خسروی از فوتبال برتر خداحافظی کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خسروی از فوتبال برتر خداحافظی کرد

ورزش 3/یکی از کارشناسان داوری برنامه فوتبال برتر طی سالیان اخیر در فصل جدید فعالیت نمی‌کند.خسروی از فوتبال برتر خداحافظی کرد

کارشناسی داوری در برنامه فوتبال برتر همواره مورد توجه باشگاه‌ها و سرمربیان قرار داشته و نسبت به آن برای اظهار نظر در مصاحبه‌ها و بیانیه‌های خود استناد می‌کنند، اما در فصل جدید یکی از کارشناسان این برنامه تغییر کرد.

علی خسروی که در سالیان گذشته به‌عنوان کارشناس داوری در برنامه فوتبال برتر فعالیت داشت، در فصل جدید جزو کارشناسان دیده نشد و نامش در نخستین کارشناسی داوری فصل بین دیدار تیم‌های سپاهان و چادرملو اردکان به چشم نمی‌خورد.

حضور این عضو کمیته داوران در کارشناسی برنامه فوتبال برتر در سال گذشته با انتقاداتی هم از سوی برخی ازجمله جواد نکونام، سرمربی استقلال و این باشگاه همراه بود که حالا این کارشناس تغییر کرده و جای خود را به محمدرضا اکبریان داده تا در کنار یدالله جهانبازی و رضا سخندان کارشناسی را انجام بدهند.

محمدحسین میثاقی در توضیح این تغییر عنوان کرد: از علی آقای خسروی عزیز که کارشناسی چند سال اخیر را داشتند، تشکر می‌کنم. با توجه به حضور ایشان در کمیته داوران، آقای اکبریان اضافه شدند ولی آقای خسروی نیز در کنارمان هستند و از نظراتشان استفاده می‌کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره