نماد آخرین خبر

شکست تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران مقابل مدعی نخست قهرمانی

منبع
فارس
بروزرسانی
شکست تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال ایران مقابل مدعی نخست قهرمانی

فارس/تیم ملی والیبال زیر 17 سال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت تدارکاتی و چهار جانبه صوفیه مغلوب تیم مدعی ایتالیا شد.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال جهان از سوم شهریور آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در گروه B با تیم‌های مصر، لیبی و تونس همگروه است.

شاگردان آرش صادقیانی برای کسب آمادگی بیشتر، پیش از آغاز این رقابت‌ها در تورنمنت چهارجانبه‌ای با حضور تیم‌های بلغارستان، برزیل و ایتالیا حضور پیدا کردند و در نخستین دیدار خود از ساعت 20 امشب (دوشنبه 29 مرداد) به مصاف تیم مدعی و قدرتمند ایتالیا رفتند و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل این تیم شکست خوردند.

آینده سازان والیبال ایران نتیجه ست‌های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ از آن خود کردند، اما ست‌های اول، چهارم و پنجم را با نتایج ۲۹ بر ۲۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۳ به تیم  ایتالیا واگذار کردند.

رئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، شنتیا به‌نژاد، مهدی حسینی، آرمین آسیایی، طاها محسنی و مسعود امیری (لیبرو) ترکیب اولیه تیم ایران را در این بازی تشکیل دادند.

تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران در دومین دیدار خود در این تورنمنت تدارکاتی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا (سه شنبه 30 مرداد) به مصاف تیم بلغارستان خواهد رفت.

پیش از این دیدار، برزیل مقابل بلغارستان با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره