نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرسپولیس میزبانی در اراک را تغییر داد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیس میزبانی در اراک را تغییر داد!

ورزش 3/باشگاه پرسپولیس درخواست دارد بازی هفته سوم خود را جایی غیر از اراک برگزار کند.پرسپولیس میزبانی در اراک را تغییر داد!

پرسپولیس در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر تصمیم گرفت تا به دلیل عدم شرایط مناسب ورزشگاه‌های آزادی و تختی تهران، میزبانی را در استادیوم امام خمینی(ره) اراک داشته باشد و به مصاف ذوب‌آهن برود که در نهایت به تساوی یک بر یک رسید.

پرسپولیس که سال گذشته در دو سفر به اراک مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر و جام حذفی شکست خورد، بازهم نتوانست در این شهر نتیجه بگیرد و این بار برابر ذوب‌آهن متوقف شد تا حالا تصمیم به تغییر محل میزبانی در هفته سوم بگیرد.

سرخ‌پوشان پایتخت در هفته سوم لیگ برتر در روز جمعه، نُهم شهریورماه باید به مصاف فولاد خوزستان بروند که باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست اولیه برای انجام بازی در اراک، تصمیم گرفت تا میزبانی خود را به شهر قزوین منتقل کند.

داوود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر در برنامه فوتبال برتر گفت: باشگاه پرسپولیس درخواست داده تا دیدار مقابل فولاد در هفته سوم در شهر قزوین برگزار کند. باشگاه شمس‌آذر در دو مسابقه آینده میزبان نیست و این شرایط را برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس در دو دیدار آینده دارد.

او یادآور شد: سازمان لیگ باید پیشنهاد باشگاه پرسپولیس در این باره را بررسی کند و نظر بدهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره