نماد آخرین خبر
  1. مهم
ورزشی

بمب شبانه سرخ‌پوشان؛ میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بمب شبانه سرخ‌پوشان؛ میلاد محمدی به پرسپولیس پیوست

ورزش 3/باشگاه پرسپولیس با ستاره چپ‌پای تیم ملی ایران به توافق نهایی دست پیدا کرد.

جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس کاری کرد تا سرخ پوشان به طور جدی برای جذب مدافع چپ اقدام کنند و تلاش زیادی برای تقویت سمت چپ خط دفاعی خود داشته باشند، اما پس از ناکامی در جذب مهره‌هایی مثل یحیی عطیه‌الله، سرخ پوشان سراغ یک گزینه ملی رفتند و به توافق با میلاد محمدی رسیدند.

رسانه‌های ترکیه‌ای ظهر روز دوشنبه در خبری غیر منتظره اعلام کردند که باشگاه آدانا دمیراسپور با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال این کشور درخواست فسخ قرارداد میلاد محمدی را داشته و این اتفاق رخ داده تا شایعات پیرامون حضور این ستاره ملی پوش در پرسپولیس قوت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس که مدت‌ها پیگیر جذب میلاد محمدی بود و مذاکراتی هم با وی داشت، پس از اطلاع از فسخ قرارداد این بازیکن با آدانا دمیراسپور، به طور جدی‌تر پیگیر جذب وی شد و حالا خبر می‌رسد به توافق نهایی با این بازیکن رسیده است.

میلاد محمدی که مهره اصلی تیم ملی ایران به شمار می‌رود، در دو هفته ابتدایی فصل 25-2024 سوپر لیگ ترکیه جایگاه ثابتی در ترکیب آدانا دمیراسپور داشت و در دو مسابقه مقابل فنرباغچه و ریزه اسپور به طور کامل در زمین بود، اما حالا به پایان کارش در این تیم رسید و راهی پرسپولیس شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره