نماد آخرین خبر

بحران در حریف عربستانی استقلال و پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بحران در حریف عربستانی استقلال و پرسپولیس

ورزش 3/پس از شکست سنگین برابر الهلال، رئیس باشگاه النصر از سمت خود استعفا داد.بحران در حریف عربستانی استقلال و پرسپولیس

به نظر می‌رسد که النصر روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. پس از شکست سنگین چهار بر یک برابر الهلال در فینال سوپرجام عربستان، بحران این تیم را فراگرفته و پس از انتشار شایعاتی مبنی بر پایان همکاری با لوئیس کاسترو، رئیس این باشگاه رسماً از سمت خود استعفا داد.

ابراهیم المهدیب، رئیس کنونی باشگاه النصر عربستان، با انتشار پیامی خطاب به هواداران این تیم در صفحه رسمی خود در ایکس یا توییتر سابق، به طور رسمی از سمت خود استعفا داد.

المهدیب در این پیام نوشت: «بهتر است که باشگاه النصر از سوی یک مجموعه مدیریت شود تا مسئولیت‌ها به طور کامل بر عهده یک گروه باشد و حضور دو مدیریت برای باشگاه ممکن است روند موفقیت را متوقف کند.»

او ادامه داد: «به همین دلیل، در راستای منافع باشگاه، استعفای خود را تقدیم می‌کنم و مطمئن هستم که با حضور یک مدیریت واحد، وضعیت بهتر خواهد شد. من همچنان از همه کسانی که برای خدمت به باشگاه تلاش می‌کنند حمایت خواهم کرد. برای النصر آرزوی موفقیت دارم.»

المهدیب پس از چند ماه کوتاه که مسئولیت مدیریت باشگاه را به عهده داشت، تصمیم به ترک و استعفا از این سمت گرفت.

باشگاه النصر در روزهای گذشته نتوانست قهرمانی در جام سوپرجام عربستان را کسب کند و مقابل الهلال شکست خورد. این شکست منجر به افزایش انتقادات و حملات به ساختار مدیریتی باشگاه النصر و فعالیت‌های ناکافی در دوره اخیر شد.

النصر در رقابت‌های لیگ نخبگان باید به مصاف هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برود که بازی‌های این تیم در ایران برگزار خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید