نماد آخرین خبر

وقتی خط حمله رئال را دیدم شروع به دعا کردم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وقتی خط حمله رئال را دیدم شروع به دعا کردم!

ورزش 3/پابلو مافئو، ستاره آرژانتینی مایورکا، می‌گوید از دیدن خط حمله رئال مادرید وحشت کرده است.وقتی خط حمله رئال را دیدم شروع به دعا کردم!

در هفته اول فصل ۲۵-۲۰۲۴ لالیگا، رئال مادرید در خانه مایورکا با نتیجه ۱-۱ متوقف شد. پابلو مافئو، مدافع کنار مایورکا، یکی از برجسته‌ترین بازیکنان زمین بود و علاوه‌بر عملکرد نسبتاً خوب، بحث و درگیری‌هایی نیز با وینیسیوس جونیور داشت. یکی از این درگیری‌ها مربوط می‌شود به برخورد او با وینگر برزیلی که رئالی‌ها معتقد بودند او باید از زمین بازی اخراج می‌شد اما داور نظر متفاوتی داشت.

مافئو درباره این صحنه گفت:«اگر تصویر را متوقف کنید، می‌بینید که من پایم را روی پای او گذاشتم، اما در واقعیت شدت زیادی نداشت. خوشبختانه داور چهارم آنجا بود و شدت را دید. نمی‌شود با متوقف کردن صحنه درباره آن نظر داد. می‌فهمم که چرا آنها درخواست کارت قرمز می‌کنند اما برای من آن خطا فقط یک کارت زرد دارد.»

مافئو درباره رویارویی با خط حمله رئال گفت:«وقتی دیدم آنها (رودریگو، وینیسیوس، امباپه و بلینگام) به سمت من دویدند، فقط دعا کردم. در پایان خوب بود. همه می‌خواهند مقابل این بازیکنان بازی کنند. اما پس از این بازی، من حتی نمی‌توانستم حرکت کنم.»

او درباره بحث‌هایش با وینیسیوس در طول بازی گفت:«خوب شد که پس از بازی اختلافات‌مان حل شد. احمقانه بود که با هم دعوا می‌کردیم، برای هیچکدام ما خوب نبود. ما مشکلی نداریم، آنچه در زمین اتفاق می‌افتد در زمین می‌ماند. او پسر خوبی است.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره