نماد آخرین خبر

نگرانی بزرگ رئالی‌ها؛ نباید تبدیل به پی‌اس‌جی شویم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نگرانی بزرگ رئالی‌ها؛ نباید تبدیل به پی‌اس‌جی شویم!

ورزش 3/اعضای رئال مادرید نگران هستند که این باشگاه از جنبه تاکتیکی مانند پاری‌سن‌ژرمن شود!
 در اولین بازی کیلیان امباپه برای رئال مادرید در لالیگا، این تیم انتظار نداشت که عملکرد او ناامیدکننده باشد. در حالی که این مهاجم فرانسوی لحظاتی توانست بازی خوبی ارائه دهد، اما در برابر رئال مایورکا ناکام ماند و این موضوع باعث خشم کارلو آنچلوتی شد.
مسائل کلیدی که آنچلوتی به آن‌ها اشاره کرد، شامل نگرش مثبت، تعهد و تعادل بود. او انتظار دارد بازیکنانش در همه پست‌ها حضوری متعادل داشته باشند. در زمان حمله، ترکیب تیم می‌تواند به صورت ۴-۲-۴ باشد و در هنگام دفاع رودریگو و جود بلینگام مسئول تبدیل آن به ۲-۴-۴ هستند. استراتژی‌ای که در بازی با مایورکا با ناکامی مواجه شد و تیم حریف بارها از فضاهای خالی در دفاع و خط هافبک استفاده کرد.
ترس اصلی رئالی‌ها این است که با خروج تونی کروس و ورود امباپه، دینامیک تیم به گونه‌ای تغییر کند که رئال مادرید به دو بخش دفاع و حمله تقسیم شود و چیزی در میان آنها نباشد. جمله نیمه‌جدی و نیمه‌شوخی که بارها در والدبباس شنیده شده این است که «ما نباید مثل پاری‌‌سن‌‌ژرمن باشیم.»
رئال مادرید می‌خواهد از مشکلاتی که در پاری‌‌سن‌ژرمن با حضور امباپه، نیمار جونیور و لیونل مسی دیده شد، اجتناب کند. در آن تیم، سه بازیکن جلو می‌ماندند و بقیه تیم دفاع می‌کردند. همچنین، فروپاشی تیم زمانی که کلود ماکلله سانتیاگو برنابئو را ترک کرد تا بازیکنان هجومی بیشتری به تیم اضافه شوند، نیز با این شرایط مقایسه شده است.
فصل گذشته گزارش شد که فلورنتینو پرز مشتاق بود تا هر چهار بازیکن بلینگام، امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو را در ترکیب تیم ببیند، آن هم در حالی که آنچلوتی نگران تعادل دفاعی تیم بود. باید دید آنچلوتی در ادامه فصل دست به انتخاب‌هایی برای تغییر استراتژی می‌زند یا با همین ترکیب و سیستم ادامه خواهد داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره