نماد آخرین خبر

اینتر الماس جوان آرژانتینی را می‌خرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اینتر الماس جوان آرژانتینی را می‌خرد

ورزش 3/سباستین پراتا، مدیر ورزشی باشگاه ایندیپندنته، به ایتالیا سفر کرده تا با نمایندگان اینتر برای انتقال توماس پالاسیوس مذاکره کند.
باشگاه اینتر همچنان به دنبال جذب توماس پالاسیوس، استعداد آرژانتینی، است. طبق اخبار سزار لوئیس مرلو، خبرنگار معتبر آرژانتینی، نمایندگان باشگاه ایندپندینته، از جمله سباستین پراتا، مدیر ورزشی، روز سه‌شنبه به ایتالیا سفر کردند تا با مدیران نراتزوری دیدار کنند. پالاسیوس تحت قرارداد با باشگاه تالرس است، اما تا دسامبر به صورت قرضی در ایندپندینته بازی می‌کند و باشگاه فعلی او گزینه‌ای برای دریافت ۵۰ درصد از درآمدهای فروش این بازیکن را دارد.
به گفته مرلو، پیشنهاد اینتر برای پالاسیوس بین ۶ تا ۷ میلیون یورو است. این بازیکن ۲۱ ساله می‌تواند به عنوان مدافع مرکزی یا مدافع چپ بازی کند. دقیقاً همان پست‌هایی که اینتر در آنها نیاز به تقویت دارد.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به دنبال جذب یک مدافع جدید است، زیرا تیجون بوکانان تا دسامبر یا ژانویه به دلیل شکستگی استخوان ساق پا از میادین دور خواهد بود. اینتر در اولین بازی خود در فصل ۲۵-۲۰۲۴ سری A مقابل جنوا به تساوی ۲-۲ دست یافت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره