نماد آخرین خبر

اینتر این فصل هم قهرمان سری آ می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اینتر این فصل هم قهرمان سری آ می‌شود

ورزش 3/تساوی اینتر برابر جنوا مورد انتقاد ستاره‌های سابق این باشگاه قرار گرفت. اما وسلی اسنایدر نظری متفاوت در خصوص تیم سابقش دارد.
مدافع عنوان قهرمانی سری آ یعنی اینتر میلان در نخستین بازی فصل با تساوی 2-2 برابر جنوا متوقف شد. بعد از این تساوی، انتقادات زیادی نسبت به عملکرد اینتر بخصوص در بخش دفاعی از سوی ستارگان سابق فوتبال ایتالیا مطرح شد و آنها معتقد بودند اینتر در این دیدار در حد یک تیم قهرمان ظاهر نشده است.
با این وجود وسلی اسنایدر هافبک سال‌های دور اینتر میلان که با این تیم در فصل رؤیایی 2010 به میدان می‌رفت، اعتقاد دارد اینتر مدعی اول قهرمانی سری آ در فصل جاری خواهد بود. وسلی اسنایدر در گفت‌وگو با رسانه باشگاه اینتر گفت: "من معتقدم اینتر فصل خوبی را در پیش خواهد داشت. در مورد عملکرد آنها در لیگ قهرمانان اما چندان مطمئن نیستم، چرا که با توجه به تغییر فرمت مسابقات، به نظرم اینتر کار سختی برای موفقیت در این جام خواهد داشت."
وسلی اسنایدر در خصوص تساوی اینتر برابر جنوا در هفته اول نیز اظهار کرد: "اینتر بازی خوبی در این دیدار به نمایش گذاشت و در آخرین لحظات گل مساوی را دریافت کرد. فراموش نکنید که این تیم چند بازیکن جدید را ترکیب خود اضافه کرده و طبیعتا زمان می‌برد تا بازیکنن جدید در ترکیب تیم جا بیفتند. بنابراین هنوز جای نگرانی نیست و 37 بازی باقی مانده است. از نظر من اینتر در این فصل هم قهرمان خواهد شد."
وسلی اسنایدر هلندی طی سال‌های 2009 تا 2012 در 76 بازی برای اینتر به میدان رفت و در این مدت موفق به زدن 13 گل با پیراهن نراتزوری نیز شد. یک قهرمانی در سری آ، دو قهرمانی در کوپا ایتالیا، یک هرمانی در سوپرکاپ ایتالیا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان از جمله افتخارات او با پیراهن اینتر میلان است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره