نماد آخرین خبر

حمله پلیس به هواداران آرژانتینی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمله پلیس به هواداران آرژانتینی

ورزش 3/پلیس برزیل در جریان دیدار اتلتیکو مینیرو و سن لورنزو بار دیگر به هواداران آرژانتینی حاضر روی سکوها حمله کرد.
سن لورنزو صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های کوپا لیبرتادورس روبروی اتلتیکو مینیرو به میدان رفت و با یک گل در این بازی شکست خورد اما حواشی اصلی این بازی در واقع روی سکوها رخ داد.
بسیاری از هواداران سن لورنزو برای تماشای این بازی و حمایت از تیم محبوب‌شان راهی برزیل شده بودند و امیدوار بودند که این تیم بتواند با کسب پیروزی با توجه به تساوی ۱-۱ در بازی رفت راهی مرحله بعدی شود، اما اتفاق عجیبی که رخ داد این بود که نیروهای پلیس برزیل در اواسط این بازی به سمت سکوهایی که هواداران آرژانتینی روی آن حضور داشتند حمله‌ور شدند.
نیروهای پلیس در حالی که جلیقه ضد گلوله به تن و کلاه به سر داشتند به سمت آنها رفتند و از گاز اشک‌آور و باتوم برای دور کردن مردم استفاده کردند و همچنین گفته شده است که اسپری فلفل هم به صورت بعضی از هواداران زده شده که باعث وخامت حال آنها شده است.
موضوع عجیب اینجاست که هیج درگیری خاصی بین هواداران دو تیم ایجاد نشده بود و مشخص نیست که این اتفاق به چه دلیل رخ داده است. لازم به ذکر است که پلیس برزیل پیش از این در جریان دیدار تیم ملی این کشور برابر تیم ملی آرژانتین هم رفتار مشابهی را در ورزشگاه ماراکانا انجام داده بود و تکرار این اتفاق باعث عصبانیت شدید آرژانتینی‌ها شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره