نماد آخرین خبر

واکنش رئیس فدراسیون والیبال به وزیر جدید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش رئیس فدراسیون والیبال به وزیر جدید

ورزش 3/درپی کسب رای اعتماد احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی، سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در پیامی این انتصاب شایسته را به ایشان و جامعه ورزش کشور تبریک گفت.
متن کامل پیام رئیس فدراسیون والیبال به شرح زیر است:
باسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای احمد دنیامالی وزیر محترم ورزش و جوانان
با سلام و احترام
ضمن آرزوی توفیق برای حضرت‌عالی و پاسداشت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، بدین‌وسیله کسب رای اعتماد قاطبه نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی را به حضرت‌عالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک گفته و این مسئولیت را مایه مباهات و خرسندی مجموعه ورزش در سراسر کشور میدانیم و این انتصاب شایسته را صمیمانه تهنیت عرض می‌کنم.

 تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های متعدد و متنوع اجرایی و راهبردی و کلان ورزش، نوید روزهایی پر از امید و تحرک به ورزش ایران اسلامی را می‌دهد و فدراسیون والیبال نیز با تمامی ظرفیت‌های خود همپای جناب‌عالی در خدمت به ورزش و در تلاش برای افتخارآفرینی برای کشور خواهد بود.
دوام توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت وفاق ملی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
میلاد تقوی
رئیس فدراسیون والیبال گفتنی است، جلسه رای اعتماد وزیر ورزش و جوانان عصر امروز (چهارشنبه 31 مرداد) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در آن احمد دنیامالی گزینه پیشنهاد رئیس جمهوری برای این مسئولیت با کسب 253 رأی از مجموع 285 رأی به عنوان ششمین وزیر ورزش و جوانان انتخاب شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید