نماد آخرین خبر

شیری نسخه ملوان در خدمت دراگان برابر پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شیری نسخه ملوان در خدمت دراگان برابر پرسپولیس

ورزش 3/در بین بازیکنان کنونی تراکتور، مهدی شیری از جمله بازیکنانی است که پیش از این نیز سابقه همکاری با دراگان اسکوچیچ را در کارنامه داشت. مدافع راست اسبق پرسپولیس در دوران حضورش در ملوان زیر نظر سرمربی کروات کنونی تراکتور کار کرده و از شناخت کافی بابت فلسفه این مربی برخوردار است.
شیری در ابتدای حضور دراگان اسکوچیچ نیز در تراکتور با همین موضوع از سوی وی مواجه شد و سرمربی کنونی تیمش با اشاره به دوران همکاری‌شان در ملوان، مدعی شد که علی‌رغم جذب دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست دفاعی، به وی نیز اعتماد خواهد داشت.

شیری که اکنون با انجام 151 بازی در لیگ برتر با پیراهن تیم‌های ملوان بندرانزلی، نفت تهران، پیکان، پرسپولیس، فولاد خوزستان و تراکتور از جمله بازیکنان باتجربه این تیم محسوب می‌شود، در آستانه تقابلی ویژه با پرسپولیس قرار دارد. او که بعد از جدایی از این تیم به واسطه اتفاقات عجیبی که پشت سر گذاشت، توانست در فولاد خوزستان بار دیگر درخشش جالب توجهی را به جا بگذارد و به واسطه آن پیراهن تراکتور را بر تن کرد.
او در این فصل در رقابت با دانیال اسماعیلی‌فر یکی از قدرتمندترین و شاخص‌ترین پست در سمت راست را به نام تراکتور کرده‌اند و باید دید در جدال حیثیتی مقابل پرسپولیس چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا در صورتی که فرصت حضور در این تقابل را به دست بیاورد، قادر خواهد بود اتفاق شیرینی را برای تراکتور و دراگان اسکوچیچ شکل دهد یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره