نماد آخرین خبر

گزارش کادر پزشکی به گاریدو

منبع
مهر
بروزرسانی
گزارش کادر پزشکی به گاریدو

مهر/ کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت بازیکنان این تیم گزارشی را به سرمربی اسپانیایی سرخ ها داد.
تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز پنج‌شنبه اول شهریور رو در روی تراکتور تبریز قرار می‌گیرد. این بازی برای هر دو تیم حساسیت بالایی دارد و پرسپولیس که در اولین بازی خود در فصل جدید مقابل ذوب آهن با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شده بود به دنبال کسب اولین پیروزی خود تحت هدایت «خوان کارلوس گاریدو» است.
کاروان پرسپولیس اکنون در تبریز حضور دارد و کادر پزشکی این تیم آخرین وضعیت بازیکنانی از جمله «گئورگی گولسیانی» و «اوستون ارونوف» را برای گاریدو شرح داد.
گاریدو در آخرین تمرین پرسپولیس در رابطه با وضعیت این دو بازیکن از کادر پزشکی سوالاتی پرسید و خود بازیکنان نیز اعلام کردند که می‌توانند در این دیدار به میدان بروند و کادر پزشکی هم به گاریدو اطمینان داد که می‌تواند از این دو بازیکن در ترکیب خود استفاده کند.
این احتمال وجود دارد با توجه به وضعیت ارونوف و اینکه او فشار کمتری را متحمل شود او در جریان بازی تعویض شود و به طور کامل در زمین حضور نداشته باشد. عدم حضور ارونوف در دیدارهای گذشته پرسپولیس نشان داده که قدرت فاز هجومی این تیم کاهش می‌یابد و این خبر خوبی نمی‌تواند برای سرمربی اسپانیایی باشد.
پیش از این، امید عالیشاه نیز به دلیل مصدومیت دیدار با تراکتور را از دست داده بود. این بازی از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز می‌شود.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره