نماد آخرین خبر

فابینیو: وینیسیوس نباید این پیشنهاد باورنکردنی را رد کند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
فابینیو: وینیسیوس نباید این پیشنهاد باورنکردنی را رد کند

ایسنا/ بازیکن برزیلی الاتحاد پیشنهاد عربستانی‌ها به وینیسیوس را باور نکردنی توصیف کرد و گفت که او نباید این پیشنهاد را رد کند.
صندوق سرمایه‌گذاری عربستان رسما خواستار جذب وینیسیوس شده است و برای جذب این ستاره برزیلی پیشنهاد عجیب و باور نکردنی ۱ میلیارد یورویی را داده است.
تاکنون در تاریخ فوتبال جهان چنین پیشنهادی به هیچ بازیکنی داده نشده است و در صورتی  که وینیسیوس آن را قبول کند به گران‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد.
به نوشته اسپورت برزیل، فابینیو یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان است که حاضر شد با جدایی از لیورپول پیراهن الاتحاد را برتن کند.
او درباره پیشنهاد صندوق سرمایه گذاری عربستان به وینیسیوس واکنش نشان داد و گفت: ما در تیم الاتحاد درباره این پیشنهاد باور نکردنی به وینیسیوس صحبت کردیم. وینی پیشنهاد باور نکردنی دارد و به نظر من نباید آن را رد کند. اصلا این پیشنهاد قابل رد کردن نیست.
وینیسیوس بهترین روزهای فوتبالی خود را با رئال مادرید تجربه می‌کند. او تا سال ۲۰۲۷ با رئال قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد او ۱ میلیارد یورو است که عربستانی‌ها مشکلی با پرداخت آن ندارند.

این ستاره برزیلی ۲۶۶ بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفته که نتیجه آن ۸۳ گل و ۷۷ پاس گل بوده است.
او در فصلی که گذشت نمایشی خیره کننده با پیراهن رئال داشت و توانست سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ  قهرمانان  اروپا داشته باشد. او شانس اصلی کسب توپ طلا در سال ۲۰۲۴ است و به نظر می‌رسد که برای نخستین بار این جایزه را به دست خواهد  آورد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره