نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

قرمزترین دوئل لیگ‌ برتر فرا رسید!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
قرمزترین دوئل لیگ‌ برتر فرا رسید!

ایسنا/ بازی بزرگ هفته دوم لیگ‌ برتر بین تراکتور و پرسپولیس برگزار می‌شود که تغییر و تحولات رخ داده در پیش‌فصل لیگ بیست و چهارم بر جذابیت آن افزوده است.
تراکتور و پرسپولیس در جریان هفته دوم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ امروز (پنجشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز و با قضاوت وحید کاظمی به دیدار هم خواهند رفت.
تقابل دو تیم، همیشه کلاسیک، جنجالی، جذاب و سرگرم‌کننده‌ بوده است. دوئل تراکتور و پرسپولیس یکی از مهم‌ترین نبردهایی است که در فصول اخیر با حضور ستاره‌ها در جامه هر دو تیم، چشم‌ها گرد کرده و اتفاقات و وقایع آن میخکوب‌کننده بوده است.
شاگردان اسکوچیچ فصل را با پیروزی ۲ بر صفر برابر مس رفسنجان آغاز کرده‌اند و پرسپولیس در خانه ذوب‌آهن متوقف شد؛ اما این نبرد محکی جدی برای هر ۲ تیم خواهد بود.
در تقابل‌های اخیر کفه ترازو کاملاً به نفع پرسپولیس سنگینی می‌کند. در ۱۰ دیدار گذشته دو تیم در تمام رقابت‌ها، پرسپولیس ۹ بار برنده شده که یک برد با حکم کمیته انضباطی بوده و تراکتور تنها یک بار بر حریف غلبه کرده است. تیم تبریزی با ۱۶ شکست برابر پرسپولیس در لیگ‌برتر به هیچ تیمی بیشتر از این نباخته است.
تراکتوری‌ها با صید ستاره‌های پرسپولیس، تابستان جذابی داشته‌اند؛ تقابل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر بی‌تردید در جامه رقیب تماشایی خواهد بود.

تی‌تی‌ها اسکوچیچ را روی نیمکت خود می‌بینند؛ او قبل از مربیگری در تیم ملی، در فوتبال باشگاهی ایران فعالیت می‌کرد. در ۵ تقابل آخر، تیم تحت هدایت اسکوچیچ مقابل پرسپولیس در لیگ و جام حذفی بدون گل زده شکست خورده است. نکته دیگر درباره اسکوچیچ، احتمال سرمربی‌گری او در نیم فصل گذشته لیگ برتر و پس از جدایی یحیی گل‌محمدی بود که دو طرف به توافق نرسیدند تا پس از یک نیم فصل، حالا اسکوچیچ روی نیمکت تراکتور نشسته باشد.
نکته جالب راجع به دروازه‌بان جنجالی تی‌تی‌ها اینکه، بیرو ۵ بار در لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار گرفته که حاصل آن ۲ پیروزی و ۳ تساوی بوده است. بیرانوند مقابل پرسپولیس هرگز بازنده از زمین خارج نشده است.
بی‌تردید تقابل سرخ‌های تبریز و تهران میخ‌کوب کننده‌ خواهد بود. این جدال جذاب هر علاقه‌مند به فوتبال را قانع می‌کند که ۹۰ دقیقه تمام از پای رقابت قرمز رنگ دوتیم جُم نخورد.
تراکتور تلاش می‌کند بعد از مدت‌ها پرسپولیس را شکست دهد و گاریدو و تیمش به دنبال کسب اولین سه امتیاز فصل هستند. در نهایت چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در پایان 90 دقیقه این دیدار احتمالا جذاب و پراتفاق چه خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره