نماد آخرین خبر

پاسخ منفی فوری بارسلونا به ستاره چلسی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ منفی فوری بارسلونا به ستاره چلسی

ورزش 3/رحیم استرلینگ بخشی از برنامه های انزو مارسکا در چلسی محسوب نمی شود، با این حال باشگاه بارسلونا هم به فکر جذب او برای تقویت خط حمله نیست.
 بارسلونا به بررسی بازار در جست‌وجوی یک وینگر ادامه می دهد و رافائل لیائو، فدریکو کیه‌زا و کینگزلی کومان در صدر فهرست تیم مدیریت ورزشی قرار دارند. موندودپورتیوو امروز نوشت بر خلاف شایعات، بازیکنی که در لیست خرید بارسا حضور ندارد، رحیم استرلینگ است و باشگاه تمایلی برای خرید بازیکن مازاد چلسی ندارد.
استرلینگ از ترکیب چلسی برای اولین بازی لیگ برتر کنار گذاشته شد و به سرعت نیز واکنش منفی نشان داد. او در بیانیه ای گفت که دیگر نمی خواهد یک دقیقه نیز در چلسی بماند. حتی مدیر برنامه های او از انزو مارسکا خواسته بود تا در مورد نقش این بازیکن  در تیم شفاف سازی کنند.
سرمربی ایتالیایی دیروز در نشست خبری خود گفت: «به رحیم گفتم که شانس زیادی برای حضور در ترکیب نخواهد داشت. من نمی گویم او بازیکن خوبی نیست اما روی بازیکنانی دیگر حساب می کنم.»
ساعاتی بعد، چلسی شماره 7 را از استرلینگ گرفت تا آن را به پدرو نتو تازه وارد بدهد. با وجود اینکه این بازیکن انگلیسی تا سال 2027 قرارداد دارد، جدایی او قطعی است و این وینگر به دنبال مقصد جدیدی برای این فصل است
در همین رابطه موندودپورتیوو نوشت که روز گذشته استرلینگ را به بارسا پیشنهاد کردند ولی پاسخ فوری و قاطع بود: او را نمی خواهیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره