نماد آخرین خبر

صفرزاده: تغییر ناگهانی جهت توپ در قزوین کار را سخت می‌کند

منبع
تسنيم
بروزرسانی
صفرزاده: تغییر ناگهانی جهت توپ در قزوین کار را سخت می‌کند

تسنیم/بازیکن تیم فوتبال ملوان پیش از تقابل با استقلال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین بابت وزش باد و تغییر جهت ناگهانی توپ ابراز نگرانی کرد.
ابوذر صفرزاده در مورد پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل گل‌گهر در هفته نخست لیگ برتر، اظهار داشت: لیگ مدتی تعطیل بود و بازیکنان بعد از فصل بدنسازی کمی از شرایط مسابقه دور بودند. شروع و اولین بازی همیشه سخت اما تعیین کننده است. برای شروع گام خوبی برداشتیم و توانستیم در خانه مقابل گل‌گهر برنده باشیم.  در این بازی فرصت‌های خوبی داشتیم که برخی از آنها تبدیل به گل نشد. قطعاً از بازی بعد تلاش می‌کنیم عملکردمان بهتر و بهتر شود.
بازیکن ملوان در مورد تقابل روز جمعه با استقلال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین تصریح کرد: رقیب آسانی برای استقلال نخواهیم بود و تمام توان‌مان را در زمین نشان خواهیم داد. ضمن اینکه برگزاری بازی در قزوین این فرصت را به ما داده که هواداران‌مان نسبت به بازی تهران، بهتر ما را در بازی خارج از خانه حمایت کنند.  
صفرزاده در پایان گفت: تنها دغدغه‌ام برای بازی مقابل استقلال وزش باد در قزوین و تغییر جهت‌های ناگهانی توپ  است. این موضوع کار را سخت می‌کند و در لحظات حساس مسابقه که هیجان بالاست کمی استرس‌آور است. امیدوارم نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره