نماد آخرین خبر

تقویم عجیب بارسلونا در شروع لالیگا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تقویم عجیب بارسلونا در شروع لالیگا

ورزش 3/در لالیگا هر تیم 19 بازی خانگی و 19 بازی بیرون خانه انجام خواهد داد و ترتیب بازی‌ها در دور رفت شباهتی به ترتیب بازی‌ها در دور برگشت ندارد. قطعا همیشه شروع فصل می‌تواند تعیین کننده باشد. یک شروع بد حتی اگر با اوج گیری در اواسط فصل همراه باشد نیز می‌تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی تمام شود و به همین دلیل ترتیب بازی‌ها در شروع فصل می‌تواند اهمیت بالایی داشته باشد. بارسا از تقویم امسال لالیگا راضی نیست زیرا از 9 بازی ابتدایی، 6 بازی بیرون خانه است و بارسا در هفته یازدهم نیز باید به برنابئو برود.
موندو دپورتیوو در این رابطه نوشته است، گذشته از این واقعیت که بازی‌ها در ورزشگاه‌های کم و بیش پیچیده (والنسیا، رایو، خیرونا، ویارئال، اوساسونا و آلاوس) انجام می‌شود، همچنین جای تعجب است که در ماه سپتامبر حتی یک بازی لیگ در آخر هفته در مونتجوئیک برگزار نخواهد شد. در مجموع، بارسا در هفته یازدهم به برنابئو خواهد رفت در حالی که تنها 4 بازی در خانه انجام داده است.
بارسا اولین بازی بیرون خانه دشوار خود را از والنسیا برد تا شروع خوبی داشته باشد اما باید دید در ادامه و تا قبل از ال‌کلاسیکو چند امتیاز جمع خواهد کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره