نماد آخرین خبر

نمایش قدرت زکی‌پور برای استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نمایش قدرت زکی‌پور برای استقلال

ورزش 3/میلاد زکی‌پور پس از دو سال درخشان در سپاهان تصمیم گرفت دوباره به استقلال برگردد و در نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر هم یکی از نفرات اصلی تیمش در جدال با شمس‌آذر قزوین بود که نمایش موثری در سمت چپ زمین داشت و حالا به دنبال آماده‌سازی و حفظ شرایط خوب خود برای دومین جدال با ملوان انزلی است.
زکی‌پور که پس از چهار سال دوری از استقلال و بازی برای گل‌گهر و سپاهان، با تجربه بالاتر و انگیزه بیشتر به تیم محبوبش بازگشته، نمایش موثر و بی‌نقصی در نخستین بازی فصل برابر ملوان انزلی داشت و می‌خواهد این شرایط را در ادامه مسابقات هم حفظ کند.

مدافع چپ باتجربه استقلال که پس از کار با امیر قلعه‌نویی، ژوزه مورایس و... تصمیم گرفت در کنار جواد نکونام حاضر شود و برای تیم او به میدان برود، امید زیادی دارد همراه با آبی‌ها به قهرمانی برسد و با نمایش موثر خود تیمش را در مسیر موفقیت قرار بدهد.
استقلال فردا شب در نخستین میزبانی فصل مقابل ملوان انزلی قرار می‌گیرد که جواد نکونام حساب ویژه‌ای روی مدافعان کناری و وینگرهای خود باز کرده و امیدوار است زکی‌پور هم در کنار عملکرد دفاعی، در فاز هجومی هم موقعیت‌سازی کند و آبی‌ها را به گل برساند

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره