نماد آخرین خبر

جردن باروز قصد بازنشستگی ندارد؛ بازگشت برای افزایش رکورد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جردن باروز قصد بازنشستگی ندارد؛ بازگشت برای افزایش رکورد

تسنیم/جردن باروز که در دو مسابقه انتخابی سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ شکست خورده است،‌ رسماً برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی وارد رقابت شد.
جردن باروز اکنون با کسب هفت مدال طلا و 10 نشان جهانی و المپیک، رکورددار کشتی آمریکاست،‌ او اما سال 2023 از رسیدن به دوبنده وزن 79 کیلوگرم آمریکا در مسابقات جهانی بلگراد بازماند، در حالی که در دو سال 2021 و 2022 نشان طلای این وزن را با شکست محمد نخودی از آن خود کرده بود.
باروز در فاینال ایکس مغلوب چنس مارستلری شد که در مسابقات جهانی عملکرد افتضاحی داشت. او برای آنکه بتواند در بازی‌های المپیک پاریس شرکت کند، سال گذشته بار دیگر به وزن 74 کیلوگرم بازگشت اما در مسابقات انتخابی آمریکا نتوانست به رقابت با کایل دِیک برسد و دِیک بار دیگر صاحب دوبنده این وزن آمریکایی‌ها در المپیک شد.
باروز اما برخلاف قهرمانان بنامی چون دیوید تیلور، جی‌دن کاکس و توماس گیلمان که بعد از شکست در انتخابی المپیک،‌ از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند، این کار را انجام نداد و حالا هم در مصاحبه‌ای رسماً از تلاشش برای رسیدن به دوبنده 79 کیلوگرم آمریکا در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی صحبت کرده است.
او عنوان کرده است که با جوانان برای این مهم رقابت خواهد کرد، در حالی که این فرصت را دارد که بار دیگر رکورد تعداد مدال و حتی طلای خود را در تیرانا افزایش دهد. البته باروز ابتدا باید از سد رقبای جوان خود بگذرد تا بتواند به دوبنده تیم ملی آمریکا در مسابقات آلبانی دست پیدا کند.
اینطور که پیداست باروز همچنان قصد بازنشستگی ندارد و صرفاً به افزایش تعداد مدال‌هایش فکر می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره