نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

کاتای تیمی ایران صاحب مدال برنز شد

منبع
فارس
بروزرسانی
کاتای تیمی ایران صاحب مدال برنز شد

فارس/تیم ملی جوانان کشورمان در بیست و دومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به اولین مدال خود دست یافت.
در اولین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که از صبح امروز(جمعه ۲ شهریور ماه)در سالن چند منظوره فیلیپین آغاز شده ‌است، کاتای تیمی پسران ایران در رده جوانان موفق شد به مدال برنز دست یابد و نخستین مدال ایران در این دوره از رقابتها را کسب کند.کاتای تیمی ایران با ترکیب آرمین جوانی، امیررضا مسلمان، سینا نوری موفق شد با امتیاز ۳۷.۸ مقابل تیم فیلیپین با امتیاز ۳۶.۶ در اولین دیدار به برتری برسد.

در مبارزه دوم، مقابل تیم عربستان نتیجه را واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.در مسابقه رده بندی با نتیجه ۳۹.۳ بر ۳۷.۳ مقابل تیم هنگ کنگ به برتری رسید و مدال برنز را بدست آورد.

در کاتای انفرادی نوجوانان، امیررضا مسلمان نماینده کاتای انفرادی دور اول نماینده کره جنوبی را پشت سر گذاشت و در دومین رقابت خود نیز موفق شد مقابل نماینده ترکمنستان به پیروزی برسد. وی در رقابت نیمه نهایی مقابل نماینده ژاپن قرار گرفت و باامتیاز ۴۰.۹ مقابل ۳۹.۲ نتیجه را واگذار کرد. مسلمان در رقابت رده بندی امتیاز ۳۷.۶ را بدست آورد و مقابل نماینده کشور میزبان با امتیاز ۳۹ شکست خورد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند.

در بخش دختران هم تیم ایران با ترکیب یکتا داوری، تینا فتاحی، آلا شکرالهی مقابل تیم ژاپن با امتیاز ۴۰.۶ بر ۳۸.۵ مغلوب شد و با راهیابی ژاپن به فینال تیم ایران راهی دیدار رده بندی شد. در دیدار رده بندی با امتیاز ۳۸.۱ بر ۳۸.۴ مقابل تیم چین تایپه مغلوب شد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند.
در کاتای انفرادی، یسنا طالبی زاده دور اول حریفی از ماکائو را با نتیجه ۳۶.۷ بر ۳۴.۸ شکست داد. دور دوم ۳۷.۱ بر ۳۹.۳ نتیجه را به کاتارویی از ژاپن واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه یافت.او در این گروه حریفی‌از فیلیپین را با نتیجه ۳۷.۱۸ مقابل ۳۶.۵ پشت سر گذاشت و در دومین دیدار با نتیجه ۳۷.۸ به ۳۹ مغلوب کاتارویی از هند شد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره