نماد آخرین خبر

دقیقی با آمار درخشان مقابل چادرملو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دقیقی با آمار درخشان مقابل چادرملو

ورزش 3/شمس آذر که عملکرد درخشانی در فصل گذشته داشت، اکنون برای کسب اولین امتیاز خود امید‌وارانه برابر چادرملو قرار خواهد گرفت.
شاگردان سعید دقیقی در هفته اول در شرایطی مقابل استقلال و در خانه تن به شکست دادند که بار دیگر توانستند عملکرد موفقی به جا بگذارند و با بدشانسی موقعیت‌های‌شان راه به جایی نبرد.
با این شرایط و بعد از اولین باخت فصل اکنون سعید دقیقی در دومین بازی برابر تیم تازه صعود کرده چادرملو که هدایت برعهده سعید اخباری است قرار خواهد گرفت. آنها در لیگ آزادگان و در فصلی که شمس آذر مقتدرانه با کسب عنوان قهرمانی به لیگ برتر راه یافتند دو بار تقابل داشتند که هر دو جدال به سود قزوینی‌ها پایان یافت.
در دیدار اول که در یزد برگزار شد شمس آذر با گل‌های رحمان جعفری و پوریا سرآبادانی به برتری دست یافت. در بازی برگشت نیز  شمس آذر با نتیجه ۳-۱ و با دو گلی که رحمان جعفری و تک گل پوریا سرآبادانی به ثمر رساند پیروزی را جشن گرفت.
اکنون گلزنان شمس آذر البته در ترکیب این تیم حاضر نیستند و رحمان جعفری راهی تراکتور شده و سرآبادانی نیز در فولاد کار را دنبال می‌کند و باید دید دقیقی موفق خواهد شد آمار صد درصد پیروزی‌اش را با گلزنان جدید حفظ کند یا خیر.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید