نماد آخرین خبر

قایدی و مغانلو بالاخره همراه شدند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
قایدی و مغانلو بالاخره همراه شدند

ورزش 3/دو ستاره ایرانی اتحاد کلباء در ترکیب این تیم مقابل الوصل حضور دارند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء که مهدی قایدی و شهریار مغانلو در آن عضویت دارند، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف الوصل خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته اول فصل جدید لیگ برتر امارات را برگزار کند.
مهدی قایدی که در دیدار هفته گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی مقابل العین حضور ثابت داشت و موفق شد پاس گل بدهد، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی اتحاد کلباء در دیدار برابر الوصل است و در خط حمله تیمش دیده می‌شود.
این ستاره ایرانی که در فصل گذشته لیگ برتر امارات عملکرد درخشانی برای اتحاد کلباء داشت و 25 بازی انجام داد و موفق شد 12 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل بدهد، امیدوار است امشب هم در نخستین مسابقه فصل جدید تیمش برابر الوصل نمایش خوبی داشته باشد.

شهریار مغانلو، دیگر مهاجم ایرانی اتحاد کلباء که در دیدار اخیرشان در جام بانک اسلامی ابوظبی برابر العین به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، به ترکیب تیم جدیدش رسیده و در کنار مهدی قایدی دیده می‌شود.

مغانلو پس از دو دوره آقای گلی در لیگ برتر ایران راهی اتحاد کلباء شده و به دنبال درخشش در خط حمله این تیم مثل دوران حضورش در سپاهان است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر