نماد آخرین خبر

ستاره سابق چلسی روی نیمکت تیم ملی انگلیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره سابق چلسی روی نیمکت تیم ملی انگلیس

ورزش 3/اشلی کول، ستاره سابق چلسی، به عنوان مربی جدید تیم ملی انگلیس انتخاب شد.
اتحادیه فوتبال انگلیس به صورت رسمی اسامی دستیاران لی کارزلی، سرمربی موقت تیم مردان، را اعلام کرد. به این ترتیب اشلی کول، اسطوره سه شیرها، در طول مربیگری موقت لی کارزلی به عنوان دستیار در کادرفنی فعالیت خواهد کرد.
اشلی کول، مربی بیرمنگام سیتی، یکی از تنها 9 بازیکنی است که 100 بازی ملی برای انگلیس انجام داده است. همچنین جولئون لسکات، همکار سابق کول در انگلیس نیز در کنار تیم دیتمر به کادرفنی انگلیس ملحق می‌شود.
این سه نفر در کنار کارزلی در تیم زیر 21 سال‌های انگلیس کار کرده‌اند و بخشی از تیم قهرمان مسابقات زیر 21ساله‌های قهرمانی اروپا در 2023 بودند.

تیم ملی فوتبال انگلیس برای اولین تورنمنت پس از جدایی گرت ساوت‌گیت آماده می‌شود. سه شیرها در اولین بازی لیگ ملت‌های اروپا در تاریخ 7 سپتامبر به مصاف ایرلند می‌روند و سپس در 10 سپتامبر باید مقابل فنلاند قرار بگیرند.

انگلیس پس از جام ملت‌های اروپا شاهد خداحافظی گرت ساوت‌گیت بود. این مربی برای دومین دوره متوالی انگلیس را به فینال یورو رساند اما با شکست مقابل اسپانیا، در کسب جام ناکام بود. این مربی که پس از جام جهانی 2016 هدایت انگلیس را برعهده گرفته بود، در دسامبر 2022 قرارداد جدیدی را تا پایان یورو 2024 امضا کرد.
پس از مطرح شدن نام گزینه‌های بزرگی مانند یورگن کلوپ، اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل فرصت کم تا شروع لیگ ملت‌ها کارزلی را انتخاب کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر