نماد آخرین خبر

واکنش ربیعی به شروع زودهنگام لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش ربیعی به شروع زودهنگام لیگ برتر

ورزش 3/سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: زمان کمی برای پیش‌فصل داشتیم، این که چرا لیگ در این شرایط که تیم‌ها نمی‌توانند در زمین خود میزبانی کنند آغاز شده است را من نباید پاسخ بدهم.

 محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن شامگاه جمعه ۲ شهریور در نشست خبری بعد از دیدار با هوادار تهران اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردم هوادار توپ را به ما بدهد و با دفاع فشرده چشم به ضد حملات داشته باشند.

وی افزود: در بخش زیادی از بازی هوادار موفق بود، ما هم سعی  کردیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم اما وقتی تیمی فشرده بازی  می‌کند، تیم مقابل باید از معدود موقعیت‌های خود استفاده کند.

ربیعی تصریح کرد: ۴، ۵ موقعیت خوب را از دست دادیم، هوادار هم ضدحملاتی داشت که به نظرم در انتقال منفی خوب کار کردیم؛ حدس می‌زدم در بخش جلوی زمین مشکل داشته باشیم و باید بیشتر کار کنیم، بازیکنان ما در این منطقه از شرایط آرمانی به‌دور هستند که باید صبر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: زمین بازی برای هر دو تیم ناشناخته بود، با این که میزبان بودیم، حکم مهمان داشتیم و عجیب است که کیفیت چمن خوب نبود، حیف است در این شهر مقدس چمن خوبی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: زمان کمی برای پیش فصل داشتیم، این که چرا لیگ در این شرایط که تیم‌ها نمی‌توانند در زمین خود میزبانی کنند آغاز شده است را من نباید پاسخ بدهم.

ربیعی با بیان این که گفته می‌شد لیگ از اوایل شهریور آغاز خواهد شد اما زودتر شروع شد، خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌ها آماده نیست، برای تیم‌هایی که هوادار دارند میزبانی نکردن در زمین خود سخت است.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص داوری گفت: مهدوی جزو داوران خوب لیگ است و به صحنه‌ها نزدیک بود و قضاوت خوبی داشت؛ شاید در یک صحنه باید برای ما پنالتی اعلام می‌شد که باید دوباره صحنه را بررسی کنیم.

وی در خصوص احتمال میزبانی دوباره در خارج از اصفهان گفت: اگر دوباره مجبور به میزبانی در شهر دیگری باشیم، سعی می‌کنیم شهر نزدیک‌تری به اصفهان را انتخاب کنیم، این هفته در تمام شهرها بازی بود، سپاهان هم ممکن است با این چالش روبه‌رو شود.

ربیعی در پایان گفت: درخواست دارم از مدیران شرکت ذوب‌آهن در خصوص مسائل مالی تیم طبق قرارداد عمل کنند تا بازیکنان و کادر دغدغه‌ای نداشته باشند، بودجه‌ای که انتظار داشتیم برای باشگاه مصوب نشد اما امیدوارم حداقل همین میزان بودجه که تخصیص‌داده‌شده است به‌موقع پرداخت شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره