نماد آخرین خبر

نکونام: در نیمه اول بی دقت اما در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم

منبع
فارس
بروزرسانی
نکونام: در نیمه اول بی دقت اما در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم

فارس/سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم و با جا به جایی 2 بازیکن، سوار بر بازی بودیم.

 جواد نکونام در نشست خبری پس از توقف استقلال مقابل ملوان، اظهار داشت: در نیمه اول بی دقت بودیم و نتوانستیم بازی را به خوبی تمام کنیم. با شروع نیمه دوم با صحبت‌هایی که کردیم و با جا به جایی دو بازیکن، سوار بر بازی بودیم. می‌دانستیم تیم حریف عقب می‌نشیند، دفاع می‌کند، منتظر ضد حمله و اشتباهات ما است. در صحنه‌ای که گل خوردیم برای ما کرنر شده بود ولی روی یک اشتباه، زود شروع کردن حریف و ساده گرفتن گل خوردیم.

وی افزود: در کمال ناباوری تیم ما حمله می‌کرد و می‌خواست گل دوم را بزند، یک گل خیلی بد روی یک ضدحمله بچه گانه خوردیم. دوباره عقب افتادیم اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم دوباره توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم. اگر بدشانس نبودیم باید حداقل با اختلاف 2 گل می‌بردیم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد اما همانطور که هفته قبل اینجا گفتم باد اجازه بازی کردن به ما نمی‌داد. 

سرمربی استقلال ادامه داد: بازیکنان ما دوست دارند فوتبال خوبی را ارائه بدهند. امروز دیدید که تیم چقدر با کیفیت بازی کرد. علیرغم اینکه روی نیمکت فقط اندونگ، کاکوتا، سامان فلاح و زبیر نیک نفس را داشتیم. تیم ما امروز یار نداشت و دستمان خالی بود. با بازی دادن بازیکنان جدید ریسک کردم چون اگر مصدوم شوند لیگ نخبگان را از دست می‌دهیم.

وی افزود: پای رمضانی گرفت، می‌خواستم او را تعویض کنم و فلاح را به زمین بفرستم اما دیدم خودش در زمین باشد بهتر است چون مهاجم تخصصی است. مجبور شدیم او را نگه داریم. بلانکو از روز اول با ما تمرین کرده و با تیم کاملا آشناست ولی متاسفانه کارش را درست نکردند. هفته قبل با سمیعی صحبت کردم. قرار بود این هفته برسد ولی متاسفم که این اتفاق نیفتاد.

نکونام گفت: این امتیازات مهم هستند و باید با کل نفرات باشیم. هیچ تیمی مثل ما نیست که کامل نباشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره