نماد آخرین خبر

زارع: استقلال مالک توپ بود، اما ما باهوش بازی کردیم

منبع
فارس
بروزرسانی
زارع: استقلال مالک توپ بود، اما ما باهوش بازی کردیم

فارس/سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: با توجه به اینکه استقلال مالک توپ بود فشار زیادی به ما آورد، اما بچه‌های ما باهوش بازی کردند.

 مازیار زارع پس از تساوی 2 بر 2 ملوان مقابل استقلال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر سه نیمه دیگر هم بازی می‌کردیم با توجه به اینکه استقلال از ارسال و ضربات ایستگاهی به دنبال خلق موقعیت بود نمی‌توانست به گل برسد. ما از اول می‌دانستیم دنبال چه چیزی هستیم. می‌خواستیم توپ را به استقلال بدهیم و فضاها را کوچک کنیم و روی ضدحملات به گل برسیم. فکر می‌کنم این کار را هم خیلی خوب انجام دادیم.

وی ادامه داد: چند موقعیت دیگر هم داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. استقلال هم  با توجه به اینکه مالک توپ بود فشار زیادی آورد، اما بچه‌های ما باهوش بازی کردند و تا لحظاتی پیروز بودیم و نمی‌خواهم خیلی در این خصوص صحبت کنم و امیدوارم در آینده اتفاقات بهتری رخ دهد.

به خودم قول داده‌ام که آرام باشم

سرمربی تیم فوتبال ملوان درمورد اعتراض استقلالی‌ها به مصدومیت بازیکنان ملوان خاطرنشان کرد: از این به بعد به آنها می‌گوییم که مصدوم نشوند! فکر می‌کنم هفته گذشته گفتم که تیم ما هنوز از نظر بدنی کاملاً‌ آماده نیست. در 3 هفته تعطیلی تلاش می‌کنیم به شرایط ایده‌آل برسیم. آیا شما از تمام بازی تنها متوجه این موضوع شدید که ما وقت تلف می‌کردیم؟ چیز دیگری به ذهن شما نرسید؟ هیچ نکته منفی دیگری وجود نداشت؟

زارع ادامه داد: شما طرفدار استقلال هستید و نکات مثبت و منفی این تیم را می‌بینید و من هم می‌توانم نکات زیادی را بگویم، اما چون به خودم قول داده‌ام آرام باشم و در آرامش صحبت کنم از خیلی از موارد می‌گذرم. فرعباسی به زور در دروازه ایستاده است و لازم نمی‌دانم تمام شرایط تیم را کامل باز کنم. وقتی بازیکن مصدوم است و بارها روی همان پا پریده است چه می‌توان کرد؟ باید کاری کنیم که مصدوم نشود تا تیم حریف ناراحت نشود. روزی که به بازیکنم بگویم وقت تلف کند ثانیه‌ای در فوتبال نخواهم ماند. در مرامم نیست که این کار را بکنم. اتفاقات دیگری هم بوده که خیلی بزرگتر بود، اما نمی‌دانم چرا درمورد آنها صحبت نمی‌شود. چرا نمی‌گویید که در 90 دقیقه و در جریان بازی گل نخوردیم؟ در جریان بازی گل زدیم و روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد گل خوردیم.

در صحنه پنالتی دوم، خطای بازیکن استقلال بود

وی درخصوص دیر اضافه شدنش به جمع ملوانی‌ها و عملکرد خوب این تیم در دو بازی اخیر، اظهار داشت: همه این شرایط بخاطر حضور سعید دقیقی بود و من کاری نکرده‌ام. شک ندارم او زحمات زیادی برای این تیم کشیده است و من هم آمده‌ام که همان روند را ادامه دهم.

زارع درمورد پنالتی‌هایی که در جریان بازی‌های ملوان رخ می‌دهد، گفت: امیدوارم VAR در تمام بازی‌ها باشد و بتواند به تمام تیم‌ها کمک کند. به پنالتی دوم اعتراض دارم. احساس می‌کنم خطای بازیکن تیم حریف بود، چون با دست مخالف بازیکن ما را کشید. در حد سواد داوری خودم این صحبت را مطرح می‌کنم.

درون خودم ملوان را برنده بازی با استقلال می‌دانم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در کمال احترام با استقلال صحبت می‌کنم. به تیم حریف احترام می‌گذارم و این موضوع را به بازیکنانم هم گفته‌ام. ما برنامه داشتیم و می‌دانستیم که چه چیزی می‌خواهیم. شک نداشتیم که در ضدحملات می‌توانستیم به استقلال ضربه بزنیم. فراموش نکنیم که استقلال یکی از پرمهره‌ترین بازیکنان لیگ برتر است. استقلال تیم با کیفیت و پرمهره‌ای است و ما بیشتر روی ذهن بازیکنان کار کردیم، چون بچه‌ها از نظر بدنی هنوز عقب هستند. من از شرایط کنونی رضایت ندارم، اما درون خودم تیمم را برنده می‌دانم. 

زارع درخصوص تعویض رضا جعفری به عنوان یک تعویض طلایی، تصریح کرد: ما می‌خواستیم به گل برسیم و تعویض‌های ما هم همین موضوع را نشان داد. همزمان دو مهاجم را وارد زمین کردیم که خط جلوی ما پرقدرت باشدکه خدا را شکر به نتیجه هم رسیدیم. می‌توانستیم به گل ‌های بیشتری هم برسیم. در مجموع بچه‌ها خیلی تلاش و زحمت کشیدند کردند. بازیکنان استقلال مدت‌هاست که کنار هم بازی می‌کنند و ما تازه دو هفته است که دور هم جمع شده‌ایم و هنوز بازیکنان با ذهنیت ما هم کامل آشنا نیستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره