نماد آخرین خبر

اولین کلین‌شیت گلر شگفتی‌ساز در لیگ برتر

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین کلین‌شیت گلر شگفتی‌ساز در لیگ برتر

ورزش 3/ آرشا شکوری که دو فصل پیش در پایه‌های استقلال عضویت داشت، بعد از درخشش فوق العاده همراه با تیم ملی نوجوانان در راه صعود به جام جهانی و همچنین خود تورنمنت جام جهانی نوجوانان، به باشگاه هوادار پیوست تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.
فرزند هادی شکوری، بازیکن اسبق استقلال، فصل گذشته هفته‌های زیادی کنار علیرضا حقیقی تمرین کرد و ذخیره این دروازه‌بان بود و سرانجام بعد از مصدومیت حقیقی در چند بازی انتهایی فصل فرصت بازی پیدا کرد.

آرشا شکوری در شروع فصل جدید و با جوانگرایی فوق العاده در این تیم، در ۱۷ سالگی فصل را به طور ثابت در ترکیب هوادار شروع کرد و بعد از اینکه در هفته اول یک گل از خیبر دریافت کرد، در هفته دوم مقابل ذوب آهن موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.
این نخستین کلین‌شیت آرشا شکوری در لیگ برتر بود که می‌تواند روحیه بسیار زیادی به او بدهد. کلین‌شیت آرشا در شرایطی ثبت شد که شاگردان ربیعی هفته پیش یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ لیگ برتر را به پرسپولیس زده بودند، اما نتوانستند مقابل آرشا شکوری باانگیزه کاری از پیش ببرند.
به این ترتیب با این کلین‌شیت، ورزشگاه امام رضا برای همیشه در ذهن گلر جوان هوادار خواهد ماند و او برای ادامه این روند و بسته نگه داشتن دروازه‌اش تلاش خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره