نماد آخرین خبر

پیشنهاد عربستان وینی را وسوسه کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد عربستان وینی را وسوسه کرد!

ورزش 3/ وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، تصمیم گیری در مورد آینده خود را به تعویق انداخته است.
وینیسیوس جونیور بعد از پیشنهاد بزرگ سعودی‌ها تا پایان فصل منتظر خواهد ماند تا در مورد آینده خود تصمیم گیری کند.
وینیسیوس شاهد یک پیشنهاد 350 میلیون یورویی از لیگ حرفه‌ای عربستان است که بلافاصله توسط این بازیکن 24 ساله رد نشد و همین باعث نگرانی رئالی‌ها شد.
این ستاره برزیلی فصل قابل توجه‌ای را سپری کرده که شاید به اولین جایزه توپ طلای او ختم شود و اگر تصمیم به ترک اسپانیا بگیرد، به زودی پول هنگفتی را هم به دنبال خواهد داشت.
ایجنت‌های وینیسیوس به رئال مادرید گفته‌اند که او آماده تمدید قراردادش نیست. قرارداد او در سال 2027 به پایان می‌رسد. این بازیکن زمان می‌خواهد تا در مورد آینده خود تصمیم بگیرد.
طبق گزارش ای‌اِس‌پی‌اِن، وینگر برزیلی تا پایان فصل منتظر می‌ماند تا تصمیم بگیرد آیا پیشنهاد عربستان را بپذیرد کند یا خیر. در صورت پذیرفتن این پیشنهاد وینیسیوس به پردرآمدترین ورزشکار جهان تبدیل می‌شود.

برنامه عربستانی‌ها این است که وینیسیوس برای الاهلی بازی کند که فصل گذشته در لیگ برتر عربستان سوم شد. او همچنین پیش از جام جهانی 2034، سفیر این کشور خواهد بود.
در حالی که بند فسخ وینیسیوس یک میلیارد یورو ارزش دارد، الاهلی شاید به دنبال این باشد که در تابستان بعدی که قیمت این بازیکن کاهش پیدا می‌‌کند دوباره برای جذب این بازیکن اقدام کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره