نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ماجرای مصدومیت دردناک پورعلی‌گنجی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماجرای مصدومیت دردناک پورعلی‌گنجی!

ورزش 3/مرتضی پورعلی‌گنجی به دلیل مصدومیت دو هفته از میادین دور خواهد بود.ماجرای مصدومیت دردناک پورعلی‌گنجی!

مرتضی پورعلی‌گنجی که در دیدار مقابل تراکتور برای دقایقی در ترکیب سرخ‌پوشان به میدان رفت، در تمرین ریکاوری روز گذشته پرسپولیس شرکت کرد و البته به شکلی عجیب دچار مصدومیت شد.

در حالی که کارلوس گاریدو از بازیکنان خود خواست تا تمرین پنالتی را انجام بدهند، پورعلی‌گنجی هم یکی از بازیکنانی بود که برای زدن پنالتی اقدام کرد و در همین لحظه بود که مصدومیت از ناحیه عضله چهار سر ران به سراغ او آمد.

این در شرایطی است که با توجه به مصدومیت پورعلی از قسمت زانو و پارگی رباط صلیبی، گاریدو از او و یاسین سلمانی خواسته بود تا با احتیاط کامل در تمرینات شرکت کنند.

اما به هر حال پورعلی‌گنجی در جریان این تمرین با مصدومیت روبرو شد و حالا دو هفته از تمرینات تیم پرسپولیس دور خواهد بود و بازی فولاد را از دست می‌دهد.

این آسیب‌دیدگی در حالی است که پرسپولیس حساب ویژه روی بازگشت پورعلی‌گنجی باز کرده اما حالا ممکن است دوران نقاهت این بازیکن با کمی استراحت بیشتر هم همراه شود تا بازگشت او به تعویق بیفتد.

نکته مهم اینکه پورعلی‌گنجی دو فصل پیش عملکرد خوبی در ترکیب تیم پرسپولیس داشت اما فصل گذشته را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و حالا باید دید در این فصل چه سرنوشتی خواهد داشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره