نماد آخرین خبر

امری: آرسنال قسر در رفت، باید می‌بردیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
امری: آرسنال قسر در رفت، باید می‌بردیم!

ورزش 3/اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است تیمش شایسته کسب پیروزی مقابل آرسنال بوده است.امری: آرسنال قسر در رفت، باید می‌بردیم!

در یک نبرد دیدنی و جذاب از هفته دوم لیگ برتر، استون ویلا با هدایت اونای امری در خانه با نتیجه ۲-۰ مغلوب آرسنال شدند.

شاگردان امری در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و حتی توسط آمادو اونانا، تیر دروازه داوید رایا را هم به لرزه درآوردند. در نهایت اما شاگردان میکل آرتتا با بهره بردن از موقعیت‌های گلزنی خود، از این دیدار خارج از خانه دشوار، با سه امتیاز به لندن برگشتند.

اونای امری سرمربی استون ویلا در خصوص این بازی گفت: "خیلی خوب در مقابل آرسنالی که بازیکنان گران‌تر و البته باتجربه‌تری نسبت به ما داشت، بازی کردیم. دو سه موقعیت گلزنی خیلی خوب پیش از گلزنی حریف داشتیم اما نتوانستیم به خوبی از آن‌ها بهره ببریم. من به نمایشی که مقابل آرسنال داشتیم افتخار می‌کنم اما از هواداران بابت نتیجه بدست آمده عذر می‌خواهم.

مطمئنا ما همه تلاش خود برای رقابت با تیم‌های بزرگ لیگ برتر را به کار می‌گیریم. امسال نیز بازیکنان جوانی داریم که حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. یک نمونه از این بازیکنان، مورگان راجرز است. قطعاً از او در ادامه فصل بیشتر خواهید شنید.

این بازی را با همه اتفاقاتی که افتاد به دست فراموشی می‌سپاریم و آماده مصاف‌های بعدی می‌شویم. قطعاً در بازی‌های بعدی با گل کردن موقعیت‌های گلزنی، نتایج دیگری را رقم خواهیم زد


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره