نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ایران میزبان یک قهرمان، سوپرمن و ابرستاره!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ایران میزبان یک قهرمان، سوپرمن و ابرستاره!

ورزش 3/ به‌زودی یک اتفاق تاریخی در جام باشگاه‌های آسیا در یزد رخ خواهد داد.
 جام باشگاه‌های آسیا از هجدهم شهریور ماه در شهر بادگیرها یزد برگزار خواهد شد و ده تیم از جمله شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
با توجه به اینکه این رقابت‌ها قبل از شروع لیگ‌های اروپایی برگزار می‌شود چند ستاره این قاره از جمله اروین انگاپت در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.
اروین انگاپت شناخته‌شده‌ترین ستاره والیبال در دنیاست که امسال با تیم جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی، نماینده کشور اندونزی، در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. او که تجربه حضور در ایران را دارد و در سال 2022 در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به میزبانی تهران به عنوان بازیکن پیکان حضور داشت و عنوان بهترین دریافت کننده قدرتی را از آن خود کرد، این بار پس از کسب موفقیت‌هایی چون ارزشمندترین بازیکن لیگ ملت‌ها 2022، قهرمانی لیگ ملت‌ها 2024، دریافت طلای المپیک پاریس و طلای المپیک توکیو در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.
انگاپت به عنوان ارزشمندترین بازیکن المپیک پاریس و توکیو هم شناخته شده و در واقع ارزشمندترین بازیکن حال حاضر دنیاست و حضورش در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا می‌تواند اعتبار این مسابقات را به بالاترین حد خود برساند و شهر یزد را به نخستین شهر در جهان پس از المپیک پاریس تبدیل بکند که ارزشمندترین بازیکن دو دوره قبل رقابت‌های المپیک به آنجا برای بازی کردن پا می‌گذارد.
اروین انگاپت سی و سه ساله قرار است در تیم جاکارتا پرسیسی اندونزی در جام باشگاه‌های آسیا به میدان برود و حضور تنها همین بازیکن در این تیم کافی است تا از الآن نماینده اندونزی را یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بدانیم. انگاپت که به عنوان یار کمکی راهی این تیم شده، قصد دارد پس از این مسابقات راهی یک تیم اروپایی شود بنابراین تمامی تلاش خود را در جام باشگاه‌های آسیا به کار خواهد گرفت تا نشان دهد بی‌دلیل ارزشمندترین بازیکن دو دوره المپیک نشده است.
بدون شک هواداران یزدی تا وقتی که نماینده اندونزی به تیم محبوبشان یعنی شهداب برخورد نکند، قطعا با حضور در سالن برگزاری مسابقات این اعجوبه فرانسوی را مورد تشویق خود قرار خواهند داد تا اینگونه مهمان نوازی خود را به اروین انگاپت نشان دهند.
اگر او بتواند نماینده اندونزی را به قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا برساند یک جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتظار او را خواهد کشید تا سال ۲۰۲۴ را بیش از پیش برای خود خاطره‌انگیز کند. قطعا از الآن تمامی تیم‌ها از جمله شهداب یزد و فولاد سیرجان به آنالیز این ستاره فرانسوی خواهند پرداخت تا در برخورد احتمالی آنها در مراحل پایانی بتوانند او را مهار کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره