نماد آخرین خبر

شکست تلخ اورنبورگ با دو ستاره ایرانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شکست تلخ اورنبورگ با دو ستاره ایرانی

ورزش 3/اورنبورگ نتوانست در جدال برابر فکل وورونژ به امتیازی دست پیدا کند.شکست تلخ اورنبورگ با دو ستاره ایرانی

تیره‌روزی‌های اورنبورگ در مسابقات این فصل فوتبال روسیه ادامه دارد و این تیم برای هفتمین دیدار متوالی در رسیدن به پیروزی ناکام بود.

در دیداری از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در فکل استادیوم به مصاف میزبان خود فکل وورونژ رفت و در نهایت با یک گل تن به شکست داد.

اورنبورگ که آخرین بار بیش از یک ماه پیش در لیگ برتر روسیه توانسته بود اسپارتاک مسکو را شکست دهد، از آن زمان در پنج مسابقه لیگ برتر و دو دیدار جام حذفی در رسیدن به پیروزی ناکام بوده است.

این تیم امروز با حضور دو بازیکن ایرانی خود یعنی سعید سحرخیزان و محمد قربانی پای به زمین مسابقه گذاشت و علی‌رغم اینکه مالکیت بازی را در دست داشت، اما در خلق موقعیت ناکام بود.

در دقیقه 64 بود که نیکولای گیورگوبیانی موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد و در ادامه نیز تلاش‌های اورنبورگ و دو بازیکن ایرانی‌اش برای گلزنی بی‌نتیجه بود و بازی با همان یک گل به سود فکل وورونژ به پایان رسید.

در این مسابقه، سعید سحرخیزان 70 دقیقه و محمد قربانی به طور کامل در زمین مسابقه حضور داشتند. با این نتیجه، اورنبورگ پنج امتیازی و در همان رتبه یازدهم باقی ماند. 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره